۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۴۹۳
مؤسسه مهد قرآن برگزار کرد؛

ارتقاء دانش مربیان مهد قرآن شکوفه‌ها و پیش دبستان

نخستین نشست تخصصی تبیین راهکارهای علمی، آموزشی ویژه مربیان پیش دبستانی و مهد قرآن شکوفه‌های مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد.
مربیان مهد قرآن شکوفه‌ها و پیش دبستانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، نخستین نشست تخصصی تبیین راهکارهای علمی، آموزشی ویژه مربیان پیش‌دبستانی و مهد‌قرآن شکوفه‌های مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد.

مسعود تهرانی فرجاد، معاون تخصصی کودک و نوجوان مؤسسه مهد قرآن، تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، ارائه شرح کلی از دوره تربیت مربی، بیان فرصت‌های مطالعه و پژوهش ویژه مربیان شاغل مهدهای قرآن شکوفه‌ها و پیش دبستانی را از جمله عناوین این نشست تخصصی، علمی و آموزشی برشمرد.

بنا بر این گزارش به گفته لیلا کیقبادی دبیر شورای علمی این معاونت بحث و گفتگو پیرامون رویکرد، اهداف و حدود انتظارات برنامه و فعالیت‌های دوره پیش دبستانی، چگونگی ارزشیابی فرایند یادگیری کودکان و ارزیابی توانمندی مربیان را از دیگر برنامه های این جلسه یاد کرد و افزود بر اساس سرفصل‌ها و مطالب مطرح شده در این نشست، اولین دوره تخصصی تربیت مربی ویژه مربیان شاغل در مهدهای قرآن شکوفه‌ها از 25 مهر ماه به مدت 6 هفته در ساختمان مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکیست آقای جواد فومنی مدیر مهد قرآن استان تهران، خانم‌ها زینب کریمی ، حاجی‌پور و دهستانی مدیران مهد قرآن شکوفه های مرکزی، پیروزی، اسلام شهر و تعداد 30 نفر از مربیان مهدهای قرآن شکوفه‌ها در این نشست تخصصی علمی و آموزشی حضور داشتند./۹۹۸//۱۰۳/خ

ارسال نظرات