۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۱۴۸۲
نمانینده ولی فقیه در لرستان:

تحریم ها بر اراده ملت ایران بی تأثیر است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال هر نوع تحریمی را تحمل کرده است، گفت: تحریم ها بر استقامت و ایستادگی این ملت بی اثر بوده و به اراده این ملت ضربه وارد نخواهد کرد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه آمریکا می خواهد سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد، بیان داشت: این اقدام به دلیل خنثی کردن نقشه های استکبار جهانی در منطقه از سوی سپاه است.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران همواره در مبارزه عملی با تروریست ها بوده و قدرت و اقتدار سپاه توطئه های استکبار را خنثی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به قدرتمندی و نفوذ سپاه پاسداران در دل جوانان دنیا بیان داشت: رییس جمهور آمریکا بداند که اگر نام سپاه را در این لیست قرار دهد، میلیون ها جوان آزاده دنیا بر محور سپاه گرد هم می آیند و به سپاه پاسداران می پیوندند.

وی با بیان اینکه قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست و پیامدهای پشیمان کننده ای برای آمریکا در پی دارد، افزود: آمریکا با این اقدام تمام منافع خود را به خطر می اندازد.

نماینده ولی فقیه در لرستان از رییس جمهور آمریکا به عنوان فردی جمهور ابله، دیوانه و نابخرد یاد کرد و گفت: مواضع قلدرمآبانه رییس جمهور آمریکا در اراده ملت ایران بی اثر است.

وی با اشاره به یکدست و همدل بودن دولت و ملت ایران اظهار داشت: در برابر موضع گیری های دولتمردان آمریکا، ملت و دولت ایران اسلامی اقدامات مناسب انجام خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به استقامت و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر تحریم ها در طول عمر انقلاب اسلامی بیان داشت: رییس جمهور آمریکا بداند که این ملت ترسی از تحریم ها ندارد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات