۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۳۱۴۷۴
آیت‌الله مهمان‌نواز:

اظهارات سخیف ترامپ حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن آمریکا را ثابت کرد

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اظهارات سخیف و بی‌پایه دونالد ترامپ بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن آمریکا را به مردم دنیا ثابت کرد.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: ترامپ انسان بی‌مایه و نادانی است که صهیونیست‌ها به دلیل همین خصوصیات او را بر سر کار آوردند؛ در صورتی که او لیاقت ریاست جمهوری ملت آمریکا را ندارد.

وی با بیان اینکه هدف صهیونیست‌ها از حمایت ترامپ بیان چنین سخنان و انجام چنین موضع‌گیری‌هایی از سوی او است، افزود: سخنان سخیف و بی‌پایه و اساس رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران که همواره حامی مظلومان و دشمن آمریکا و استکبار و صهیونیسم بین‌الملل بوده است، سبب اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران شد و بار دیگر ید واحده ملت ایران را نمایان کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی از قدرت و نفوذ سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران در قلوب مردم منطقه هراسان هستند؛ اما در مقابل ملت ما از یاوه‌گویی‌ها و تهدیدها و تحریم‌های دشمنان هیچ ترسی ندارد.

وی با بیان اینکه مردم ما ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان را در چهار دهه گذشته از انقلاب اسلامی بارها و بارها اثبات کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اظهارات سخیف و بی‌پایه دونالد ترامپ بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی و باطل بودن آمریکا را به مردم دنیا ثابت کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز در ادامه با اشاره به راهکار مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا، اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را راه ایستادگی در برابر جاه‌طلبی آمریکا دانست و گفت: رهبری شخصیتی عالم و فقیهی دانشمند و سیاستمداری زبردست بوده و بدون شک در برابر یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ بهترین و مناسب‌ترین تصمیم را می‌گیرند.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران، دولت، مجلس و نهادهای نظامی و نیروهای مسلح هم به طور کامل گوش به فرمان رهبری بوده و از کل نظام جمهوری اسلامی، صدای واحدی در مقابله با دشمنان شنیده می‌شود./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات