۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۴۳۱
آیت الله علما:

مراسم اربعین بیانگر عظمت اسلام و مکتب سیدالشهدا است

آیت الله علما با اشاره به اینکه مراسم اربعین بیانگر عظمت اسلام و مکتب سیدالشهدا است گفت: خدمت به زائران اربعین پاداش بزرگی در نزد خداوند متعال داشته و خدمتی بزرگ محسوب می شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست ستاد عتبات عالیات ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی عظمت اسلام را به رخ جهانیان می کشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خدمت به زائران اربعین پاداشی بزرگ در نزد خداوند متعال داشته و خدمتی بزرگ محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان کرمانشاه همواره در میزبانی از زائران اربعین حسینی با تمام توان خدمت کرده اند و امید است در سال جاری نیز این میزبانی به نحو شایسته و مطلوبی صورت گیرد.

آیت الله علما تأکید کرد: باید مسؤولان با همکاری مردم زمینه آسایش و راحتی زوار را فراهم کرده و امکانات خوبی برای اسکان و پذیرایی از زائران فراهم کنند.

وی در ادامه مطرح کرد: خدمت رسانی به زائران، خدمت به اسلام و مکتب سیدالشهدا (ع) است، مراسم اربعین حسینی نشان دهنده عظمت مکتب امام حسین (ع) در نزد مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی بیانگر زنده بودن مکتب سیدالشهدا (ع) در نزد مسلمانان بوده و خوشبختانه هر سال بر خیل مشتاقان افزوده می شود.

گفتنی است در این نشست وظایف و تعهدات هر نهاد در ایام اربعین حسینی مشخص شد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات