۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۳۱۴۲۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سخنان سخیف ترامپ ملت ایران را یکپارچه تر کرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: صحبت های ترامپ چهره کریه و زشت آمریکا را بیش از پیش برای ملت ایران برملا و نمایان کرد؛ البته ایران اسلامی در مقابل این حیله گری ها و یاوه گویی ها متحد و یکپارچه تر شد.
آیت الله عباس کعبی

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنانان سخیف شب گذشته ترامپ، اظهار داشت: سخنان گستاخانه، بی خردانه و خصمانه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه شکست آمریکا و سیاست های آنان در مقابل ایران اسلامی در منطقه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علی رغم تمام طراحی ها و فریبکاری های آمریکایی ها علیه ملت ایران، برجام منجر به تسلیم جمهوری اسلامی نشد و نقشه های شوم آنان همانند همیشه شکست خورد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیان داشت: نقض عهد و پیمان آمریکا در مسئله برجام دوباره بی اعتمادی دولت این کشور را به جهانیان نشان داد.

آیت الله کعبی با اشاره به بد نقشی آمریکا در منطقه، ابراز داشت: رژیم آمریکا اساس فتنه، تجاوز، نقض حقوق بشر، دشمنی، ماجراجویی و ناامنی که در منطقه به وجود آورده را دوباره برای همگان ثابت کرد.

وی در ادامه بیان داشت: صحبت های دیشب دونالد ترامپ چهره کریه و زشت آمریکا را برای ملت ایران برملا و نمایان کرد؛ البته ایران اسلامی در مقابل این حیله گری ها و یاوه گویی ها متحد و یکپارچه تر شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش بسیار خوبی در منطقه ایفا می کند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تروریسم منطقه و گروهک های تکفیری و داعشی محکم ایستاده و به ملت های منطقه خدمت و کمک می کند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه افزود: سپاه و بسیج یعنی ملت ایران و اقتدار بازدارنده جمهوری اسلامی در سایه وجود سپاه پاسداران و قدرت موشکی ایران تامین شده است.

آیت الله کعبی درباره قدرت بازدارندگی و اقتدار موشکی سپاه پاسداران در مقابل دشمنان و تهدیدات آنان، اظهار داشت: عصبانیت ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا از سپاه پاسداران به دلیل قدرت بازدارندگی بسیار عالی و اقتدار موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدها و دفاع از ملت ایران است.

وی با اشاره به سخن امام راحل در رابطه با آمریکا و اثبات این سخن در زمان کنونی، گفت: همانطور که امام خمینی(ره) درباره آمریکا جمله شیطان بزرگ را به کار برده بود در حقیقت در زمان کنونی و در حال حاضر این سخن گوهربار برای همگان ثابت شد؛ البته این شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: سخنان احمقانه شب گذشته ترامپ در به کار بردن نام جعلی خلیج فارس، با انگیزه تبدیل خلیج فارس به خلیج آمریکایی و خلیج اسراییلی با پوشش نام جعلی خلیج عربی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: خلیج فارس بیانگر عمق تاریخی و هویت ملت ایران و فرهنگ کهن این ملت است که جمهوری اسلامی پاسدار این تاریخ و تمدن ارزشمند و پیش برنده حاکمیت اسلام در پهنه خلیج فارس است.

آیت الله کعبی بیان داشت: نام خلیج فارس برای نزاع لفظی و نزاع قومیتی و ناسیونالیستی نیست، بلکه ریشه در اعماق فرهنگ، تمدن و تاریخ ملت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: کسانی که دم از ایران و ایرانیت می زنند و با آمریکا همراهی می کنند، راه خود را از این کشور و ترامپ و جنایتکاران جدا کنند و با ملت شریف ایران در قبال دشمنان این ملت هم نوا شوند؛ اما متاسفانه بارها مشاهده کردیم که سلطنت طلب ها، غرب زده ها و منافقین درواقع در به کار بردن نام جعلی خلیج فارس با آمریکایی ها همراهی کردند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات