۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۳۱۴۲۱
آیت الله علما:

افزایش فعالیت های پژوهشی در دانشگاه ها اثرات مثبتی بر جامعه خواهد داشت

آیت الله علما گفت: تکیه بر تجارب علمی و تحقیق و پژوهش ها اثرات مثبت و سازنده ای بر جامعه داشته و می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز داشت: با تکیه بر پژوهش های دانشگاهی می توان نقاط قوت و ضعف استان را شناسایی کرده و راهکارهای مؤثر ارائه داد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: قطعا تکیه بر تجارب علمی و تحقیق و پژوهش ها اثرات مثبت و سازنده ای بر جامعه داشته و می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: دانشگاه ها باید فعالیتهای تحقیقی و پژوهشی را افزایش داده و دانشجویان را به مقوله پژوهش علاقمند سازند زیرا نتایج این پژوهش ها در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه اثرگذاری بسزایی دارد.

وی در ادامه افزود: دانشجویان و نسل جوان سرمایه های آینده نظام هستند و باید از این سرمایه ها به خوبی حمایت صورت گیرد.

آیت الله علما اظهار داشت: باید به توان نسل جوان کشور اعتماد کرد و با بهره گیری از استعدادهای این نسل، آینده درخشانی برای کشور رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: حل معضلات کشور با تکیه بر استعدادها و توان داخلی میسر بوده و باید به نسل جوان و آینده ساز کشور اعتماد کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد این دانشکده پرداخت./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات