۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۴۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد؛

هدف ملت ایران فتح دل‌های جهانیان است نه جهان‌گشایی

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: کشورگشایی و فتح ممالک هنر نیست بلکه هنر ایران صادر کردن اسلام ناب و فتح دل‌های آماده است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار نماینده وزارت امور خارجه در استان، اظهار کرد: صادر کردن اسلام ناب شیعی باید به‌عنوان مهم‌ترین امور در برنامه کاری همه دستگاه‌های مرتبط با دنیای خارج از کشور قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که امام راحل (ره) فرمودند: «ما در جنگ اسلام را دنیا صادر کردیم»، باید مسؤولان ارشد نظام اسلامی ایران از هر موقعیتی برای صدور آرمان و اهداف امام (ره) و انقلاب استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: کشورگشایی و فتح ممالک هنر نیست بلکه هنر ایران صادر کردن اسلام ناب و فتح دل‌های آماده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: صادرات مواد مختلف و بارزگانی مهم است؛ اما باید در کنار این نوع صادرات برای صدور اسلام ناب هم تلاش مضاعف صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: همه ما مسؤولیم تا ذهنیت نادرست مردم غرب را نسبت به اسلام عوض کنیم و چهره اصلی اسلام ناب را برای آن‌ها نمایان سازیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگاه غرب به اسلام ابوسفیانی است و از اسلام ناب چیزی ندیده‌اند و هضم نکرده‌اند و اگر حلاوت و شیرینی اسلام واقعی به آن‌ها چشانده شود بدون شک با خیل عظیمی از طرفداران اسلام در غرب روبرو خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا سبب شد تا بسیاری از روزنه‌ها برای صدور اسلام ناب به غرب باز شود و اکنون شاهدیم که بسیاری از غربیان برای آشنایی با اسلام واقعی به کشور ایران سفر می‌کنند و تعالیم دینی اسلام را آموزش می‌بینند.

وی تأکید کرد: حقوق بشر آمریکایی ویژه عده‌ای خاص و معلوم‌الحال است، درحالی‌که حقوق بشر اسلامی به همه انسان‌ها و حتی حیوانات تعلق دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از همه آحاد مردم به‌ویژه مسؤولان نظام خواست از طریق فضاهای مجازی و به کار گرفتن علوم روز دنیا، به صدور اسلام ناب بپردازند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات