۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۳۱۴۱۱
آیت الله علما:

قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت، حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود

آیت الله علما با اشاره به اینکه قطع وابستگی اقتصاد کشور به نفت، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد گفت: باید با مدیریت صحیح، کشور را در مقابل کمبودها و بحران ها حفظ کرده و مشکلات موجود را کاهش داد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با شهردار و جمعی از مسؤولان شهرداری کرمانشاه ابراز داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همه بخش ها و ارگان های کشور قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: می توان با مدیریت صحیح و برنامه ریزی دقیق زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده و از سرمایه های موجود حداکثر بهره را برد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید وابستگی اقتصاد کشور به نفت را کاهش داد زیرا کاهش این وابستگی زمینه پیشرفت و حل بسیاری از مسائل و مشکلات را فراهم می کند.

وی در ادامه بیان داشت: باید با مدیریت صحیح، کشور را در مقابل کمبودها و بحران ها حفظ کرده و مشکلات موجود را کاهش داد.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت کار شهرداری ها اظهار داشت: مردم باید با لزوم پرداخت عوارض آشنایی پیدا کرده و نتایج پرداخت به موقع عوارض را در زندگی خویش احساس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان مطرح کرد: باید از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشتی و زندگی مردم فروگذار نکرده و امور محوله را مسؤولانه و مدبرانه به انجام رسانند.

گفتنی است آرش رضایی شهردار کرمانشاه که در سمت خویش ابقا شد، در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و تشریح برنامه های پیش روی شهرداری کرمانشاه پرداخت./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات