۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۳۱۳۸۲
معاون قوه قضائیه:

دشمنان انقلاب اسلامی در ذلیل ترین دوران خود هستند

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در ذلیل ترین دوران خود هستند، گفت: امروز جبهه مقاومت دست در گلوی داعش و استعمار جهانی انداخته است؛ به گونه ای که تاکنون دشمنان در کشورهای منطقه نتوانستند به آن اهداف خود دست یابند.
بهرامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام شکرالله بهرامی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: امام راحل به ملت جمهوری اسلامی ایران درس استقامت و شجاعت داد تا از دشمنان نترسیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در ذلیل ترین ایام خود هستند، گفت: امروز جبهه مقاومت دست در گلوی داعش و استعمار جهانی انداخته است و تاکنون دشمنان در کشورهای منطقه نتوانستند به آن اهداف خود دست پیدا کنند.

معاون قوه قضائیه افزود: وقتی دشمن متوجه شد داعش در حال شکست در منطقه است نقشه و توطئه اسرائیلی کردن منطقه را کشیدند و مسأله استقلال کردستان عراق و اسرائیل دوم را در منطقه مطرح کردند.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه امام راحل فرمودند این قرن به لطف خدا قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است اما باید استقامت نیز وجود داشته باشد، تصریح کرد: امروز نیاز به مجاهدت و کوشش بیشتر است و این مسیر پیروزی سختی های خود را دارد اما راه سعادت روشن است و می توانیم با اسقامت، مقاومت و مجاهدت پیروز شد.

وی ادامه داد: راه سعادت ما راه انقلاب اسلامی است که امام راحل برای انسان ها ترسیم کردند و امروز وظیفه داریم تا این مسیر را ادامه دهیم.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه عربده های دشمن همواره است و نباید از ابن عربده ها ترسید، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود تسلیم دشمنان شویم نیاز به ایجاد انقلاب اسلامی نبود.

حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد: دشمن و آمریکا از جمهوری اسلامی ایران ضربه خورده و تحقیر شده است و اگر اسرائیل را وارد منطقه کرده برای این است که منافع خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم، گفت: امروز عده ای از افراد حلقه به گوش مانند کشورهای حوزه خلیج فارس و عربستان تمام منابع خود را در اختیار دشمن قرار دادند تا بتوانند در مقابل انقلاب اسلامی بایستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس آمریکا به همراه اروپایی ها و شوروی ها در صحنه بودند اما آنچه که باقی ماند امام راحل و انقلاب بود، افزود: تنها راه و مسیر پیروزی استقامت و مقاومت است و باید دنبال کسب سعادت باشیم.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح تنها مرجع اختصاصی است که اتفاقات نادر و جرائم را در نیروهای مسلح رسیدگی می کند  و سازمان متشکل از دادگاه و دادسرا در تمام استان های کشور تشکیل شده و به جرائم رسیدگی می کند.

وی عنوان کرد: نعمتی بالاتر از امنیت وجود ندارد و نیروهای نظامی در کشور حافظ امنیت مردم و جاده امن و قلعه محکم مردم هستند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: تمام هم و غم سازمان قضائی نیروهای مسلح پیشگیری از وقوع جرم است و باید تمام مسؤولان و مردم تلاش کنند تا نیروهای مسلح تقویت و اقتدار نیروهای مسلح حفظ شود.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی زخم خورده و اژدهای زخمی است،  ادامه داد: کسی حق ندارد نیروهای مسلح را تضعیف کند اما متاسفانه در برخی از جریان های سیاسی  مسائلی به وجود می آید که مایه تاسف است و وقتی که دشمن وارد صحنه می شود ما به وحدت می رسیم./۸۸۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات