۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۳۲۲
امام جمعه موقت:

آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد

امام جمعه موقت کرمان گفت: آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد، فتنه گری های آمریکا در طول عمر انقلاب اسلامی ثابت شده است و ملت ایران می توانند با حفظ اتحاد سپر پولادینی در برابر نقشه های شوم این دشمن خبیث باشند.
حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: تقوای الهی سبب رزق و روزی فراوان در زندگی انسان می شود.

وی بیان کرد: انسان باید تلاش کند تا خود را به جایگاه تقوا الهی برسد و انسان مومن اگر می خواهد به رستگاری برسد باید تقوا را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حجت الاسلام عربپور عنوان کرد: انسان مسلمان وظیفه دارد که به همسایه خود احترام بگذارد و فرد مسلمان مکلف به پوشاندن عیب های همسایه خود است.

امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد: انسان مومن باید در مشکلات همسایه خود شریک باشد و فرد مسلمان باید حافظ اسرار همسایه خود باشد.

حجت الاسلام عرب پور مطرح کرد: انسان مسلمان نباید با رفتارهای نسنجیده  همسایه خود را مورد آزار و اذیت قرار دهد و فرد مسلمان در سایه تقوا به عزت می رسد.

وی با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، تصریح کرد: حضرت زین العابدین(ع) سفیر پیام نهضت عاشورا و انقلاب کربلا بودند.

حجت الاسلام عرب پور با بیان اینکه آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد، گفت: فتنه گری های آمریکا در طول عمر انقلاب اسلامی ثابت شده است ملت ایران می توانند با حفظ اتحاد سپر پولادینی در برابر نقشه های شوم این دشمن خبیث باشند./972/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات