۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۱۲۷۸

فعالیت‌های گروه تبلیغی جهادی رشد در محرم الحرام ۹۶ تشریح شد

برپایی نمایشگاه وقایع کربلا، تبلیغ در مدارس و کانون های تربیتی و هیآت از جمله فعالیت های گروه تبلیغی جهادی رشد در محرم الحرام سال جاری است.
نمایشگاه وقایع کربلا نمایشگاه وقایع کربلا نمایشگاه وقایع کربلا

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به ارائه گزارشی از فعالیت های گروه تبلیغی جهادی رشد در محرم امسال پرداخت و اظهار داشت: این گروه در دهه اول محرم سال جاری اقدام به برپایی نمایشگاهی در سه شهر قزوین، قم و مشهد اردهال کرد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد با اشاره به این که تمامی امور مربوط به برپایی نمایشگاه ها توسط مبلغان گروه صورت می گیرد، گفت: یکی از ثمرات برپایی این نمایشگاه این بود که سبب شد تا ارتباطی صمیمی میان جوانان منطقه با طلاب برقرار شود.

وی با اعلام آمادگی برای برپایی نمایشگاه در دیگر شهرها تصریح کرد: هر شهرستانی که درخواست برپایی نمایشگاه را داشته باشد، می تواند اعلام آمادگی کند تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود، کما این که تا کنون بنا به درخواست ها، نمایشگاه هایی از سوی این گروه در برخی از استان ها از جمله اصفهان و بوشهر برپا شده است.

حجت الاسلام خوئینی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه، بازتاب خوبی داشته است، افزود: در این نمایشگاه، وقایع کربلا را با ابزارهای هنری برای جوانان و خانواده ها بیان می کنیم که از جمله غرفه های آن می توان به غرفه ماکت کربلا، تنور خولی، شام غریبان، خرابه شام و سبک زندگی حسینی اشاره کرد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد درباره برنامه های جانبی این نمایشگاه اظهار داشت: ورودی این نمایشگاه با قرائت یک صفحه قرآن هدیه به امام حسین(ع) شروع می شد و در پایان، غرفه سینما و شهادت واقع شده بود که کلیپ سخنرانی تصویری پخش شده و مخاطبین با اشک بدرقه می شوند.

وی گفت: مبلغان این گروه در دهه اول محرم، در مدارس و کانون های تربیتی که در محدوده فعالیت این گروه بودند، حضور پیدا می کردند و در این مکان ها بستر تبلیغی خوبی را داشته ایم.

حجت الاسلام خوئینی در پایان درباره تبلیغ در ایام پیاده روی اربعین توسط این گروه خاطرنشان کرد: برنامه های تبلیغی این گروه در مدارس و هیئت ها در دهه دوم و سوم محرم ادامه خواهد داشت و وظیفه خود می دانیم که در میان جوانان حضور پیدا کنیم؛ همچنین برنامه ریزی خوبی را برای ایام اربعین در راستای کمک رسانی به زائران و تبلیغ در فضای پیاده روی اربعین داریم./822/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات