۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۳۱۲۴۵
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای خانواده در اسلام» در کتابخوان پژوهان منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای خانواده در اسلام» به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «سیمای خانواده در اسلام»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «سیمای خانواده در اسلام» اظهار داشت: در اثر حاضر سیمای خانواده در اسلام تبیین شده و حاوی مجموعه مقالاتی است که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: در این اثر نخست بحث تشکیل خانواده، مطرح و در این باره نگاهی به جایگاه و منزلت خانواده از منظر اسلام شده و معیارهای گزینش همسر در آموزه‌های اسلامی و راه‌حل‌های آسان‌سازی ازدواج جوانان امطرح شده است.

وی گفت: در ادامه این کتاب، اصول تحکیم خانواده و سیره اهل بیت(ع) در برابر همسران، واکاوی و به دو موضوع شادی و نشاط در خانواده و همچنین تأثیر ارتباط کلامی در استحکام نهاد خانواده پرداخته شده است. در ادامه پیامدهای زیانبار ماهواره و مقوله طلاق عاطفی بررسی شده است، در نهایت، مطالبی درباره حقوق متقابل والدین و فرزندان و همچنین تربیت فرزند بیان شده است.

پهلوانی گفت: این کتاب نوشته گروهی از محققان است و به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات بوستان به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: کتاب «سیمای خانواده در اسلام»  با 416 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 150000 ریال در سال 1394 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 40000 ریال منتشر کرده است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرسwww.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/۳۰۲/ش

ارسال نظرات