۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۳۱۲۴۴

نسخه الکترونیکی کتاب «شرح خطبه حضرت زینب (س) در شام» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «شرح خطبه حضرت زینب (س) در شام» به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «شرح خطبه حضرت زینب (س) در شام»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «روش شناسی اندیشه اجتماعی مسلمین» اظهار داشت: پس از واقعه غمبار کربلا و به اسارت بردن اهل‌بیت امام حسین(ع)، هنگامی که امام سجاد(ع) و حضرت سیدالشهدا بر یزید وارد شدند، سر مبارک آن بزرگوار را در تشتی نهاده بودند و یزید با چوب بر دندان‌های مبارک حضرت می‌زد و اشعاری کفرآمیز می‌خواند؛ حضرت زینب(س) که این صحنه را دید، سخت برآشفت و در حضور یزید خطبه‌ای حماسی و غرّا خواند و ارکان حکومت فاسد او را به لرزه افکند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: اثر حاضر، شرح آن خطبه شورانگیز در شام است که مؤلف دانشمند، از دیدگاه‌های مختلف آن را بررسی کرده است.

وی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته علی کریمی جهرمی و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب تهیه و به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «شرح خطبه حضرت زینب (س) در شام» با 200 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 105000 ریال در سال 1394 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 25000 ریال منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲۳۰۲/ش

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جوادی
Afghanistan
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
تشکر
0
0
جوادی
Afghanistan
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
تشکر
0
0
جوادی
Afghanistan
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کتاب شرح خطبه شام
0
0
جوادی
Afghanistan
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
تفسیر روایی اهل البیت ع
0
0