۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۳۱۲۳۳
یکی از رهبران انقلاب بحرین:

زندان یکی از نعمت های الهی است

یکی از رهبران زندانی انقلاب بحرین از زندان به عنوان نعمتی الهی یاد کرد.
جواد پرویز از رهبران انقلاب بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جواد پرویز از رهبران انقلاب بحرین که در زندان آل خلیفه حضور دارد، پس از 9 ماه توانست با خانواده خود دیدار کند.

وی در این دیدار گفت: زندان یکی از نعمت های الهی است و من با اطمینان به درستی راهی که رفته ام از دنیا می روم اما تا آخر عمر به پیگری حقوق مردم پرداخته و از حق آنان کوتاه نمی آیم. بنده برای حقم در زندان حضور ندارم اما به دلیل مطالبه حقوق مردم زندانی شده ام.

جواد پرویز اقدامات آل خلیفه را ظالمانه و منافقانه و کافرانه توصیف کرد و افزود: من در زندان به تلاوت و تفسیر قرآن و تفکر و توبه و دعا مشغول هستم. هر کتابی که نوشتم با اراده و درد و سختی زندان همراه بوده است.

این انقلابی زندانی اظهار داشت: یکی از نمایندگان پارلمان به نام عباس الماضی به دیدار ما در زندان شتافت و پس از مشاهده وضعتمان اشک ریخت. بنده به دلیل بیماری و عدم وجود درمان واقعی از خواب شب محروم هستم.

وی که به 15 سال حبس محکوم شده است، تصریح کرد: هنگامی که در سال 2011 بازداشت شدم مسؤولان امنیتی تأکید کردند که انتقام فعالیت 44 ساله سیاسی را از من خواهند گرفت.

جواد پرویز ادامه داد که از دیدار و صحبت با سایر زندانیان و آگاهی از خبرها محروم بوده و پیش از اینکه به دیدار خانواده بیاید بیش از یکساعت مورد بازجویی قرار گرفته است.

وی همچنین گفت که نیروهای امنیتی آل خلیفه او را مجبور کردند که با دستبند به دیدار خانواده اش بیاید اما به دلیل عدم توانایی پیاده روی و استفاده از عصا از پذیرش این امر خودداری کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات