۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۳۱۱۵۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر:

آزمون آنلاین کارمندان ضمن خدمت حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار شد

معاون فرهنگ مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری آزمون آنلاین کارمندان ضمن خدمت حوزه خبر داد و گفت: این آزمون با مرکزیت حوزه علمیه بنت الرسول و با شرکت کارمندان مدارس علمیه نورآباد و الشتر و با هدف کیفی بخشی در عرصه خدمت رسانی در حوزه برگزار شد.
حوزه علمیه

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری آزمون آنلاین ویژه کارمندان حوزه علمیه خواهران به میزبانی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد.

وی بیان داشت: در این آزمون هفت نفر از طلاب فارغ التحصیل حوزه علمیه لرستان که جذب مدارس شده اند، به صورت آنلاین آزمونی برگزار شد و پس از اعلام نتایج این افراد کار خود را در مدارس ادامه می دهند.

شاهوردی با بیان اینکه هفت نفر از کارمندان و فارغ التحصیلان حوزه علمیه خرم آباد در این آزمون شرکت داشته اند، اظهار داشت: همه هفت نفر جذب مدارس می شوند.

وی در ادامه هدف از برگزاری این آزمون بین کارمندان را ارتقای وضعیت کیفی در عرصه خدمت رسانی عنوان کرد و یادآور شد: این افراد از خواهران مدارس علمیه ریحانه الرسول نورآباد و بنت الرسول الشتر به میزبانی حوزه علمیه خواهران الشتر در آزمون آنلاین شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با اشاره به منابع برگزاری آزمون خاطرنشان کرد: این آزمون بیشتر جنبه آموزشی داشته و هدف از برگزاری آن ارتقای سطح علمی و توانایی خواهران در زمینه خدمت رسانی در حوزه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ارتقای سطح علمی و توانایی کارمندان و به روز شدن اطلاعات آنان بتوان شاهد فعالیت مؤثر و به موقع این افراد در مدارس علمیه و خدمت به طلاب در جهت برطرف سازی مشکلات آنان برای تحصیل بدون دغدغه در مدارس بود.

گفتنی است، این آزمون به صورت همزمان در مدرسه علمیه خواهران دورود با حضور کارمندان مدارس علمیه بروجرد، الیگودرز و ازنا نیز برگزار شد./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات