۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۳۱۰۹۳
امام جمعه بیرجند:

مسؤولان همت بیشتری برای جلوگیری از قاچاق کالا داشته باشند

امام جمعه بیرجند گفت: مسؤولان باید جلوی کالاهای قاچاق را به کشور بگیرند و در این راستا همت بیشتری داشته باشند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با علیرضا رفیعی پور، معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: مسؤولان باید جلوی کالاهای قاچاق را به کشور بگیرند، این کالاهای قاچاق می تواند عوارضی مانند ناباروری را وارد جامعه کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماری ها در جامعه به علت تغذیه نامناسب است، گفت: مسؤولان شایسته و لایق در کشور باید امور را به نفع بشر کنترل کنند تا غذای ناپاک وارد جامعه نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آن کسانی که از ایمان و دین برخوردار هستند نباید به انسان های دیگر آسیبی وارد کنند، افزود: بسیاری از غذاهای ناسالم امروز عوارضی را برای جامعه بشر به دنبال دارد که در گذشته وجود نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی رسالت دامپزشکی را بسیار مهم و سنگین دانست و تصریح کرد: دو مقوله مهم بر اهمیت کار این حرفه افزوده که یکی از آن ها ارتباط با دام ها به عنوان هدیه الهی به انسان ها بوده که این امر یک اتفاق نبوده بلکه نظام دارد و نظام آن نیز حکیمانه است.

وی ادامه داد: در هر کار و فعالیتی هدفی وجود دارد و دام های اهلی که خداوند برای استفاده انسان ها آفریده یک اتفاق نیست بلکه هدیه الهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: چوپانان انسان های بی آلایشی هستند و دامپزشکی نیز با این انسان ها در ارتباط بوده که رفتار با این افراد باید همراه با حرمت باشد./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات