۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۱۰۸۹
آیت الله علما:

تکبه بر توانایی های داخلی عامل اقتدار و پیشرفت نظام است

آیت الله علما با اشاره به اینکه تکبه بر توانایی های داخلی عامل اقتدار و پیشرفت نظام است گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران فرامادی بوده و همین انگیزه های معنوی زمینه پیشرفت کشور را ایجاد کرده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با فرمانده و جمعی از پرسنل پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه ابراز داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدمت به خدا و دین خدا شکل گرفته است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید به توانایی های داخلی اعتماد و تکیه کرد زیرا تکیه بر توانایی خویش عامل پیشرفت و اقتدار کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: نباید به امید قدرتهای خارجی، استقلال و اقتدار کشور را از بین برد، همین تحریم ها زمینه خودکفایی کشور در صنایع و عرصه های مختلف را فراهم کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران فرامادی بوده و همین انگیزه های معنوی زمینه پیشرفت کشور را ایجاد کرده است.

آیت الله علما بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی افراد در خدمت شخص و یا جریان خاصی نبوده و تنها به دین الهی خدمت می کنند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: حضور رهبر مجتهد و آگاه نظام، افتخاری برای خادمان خدا و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) مردم را از سلطه مستکبران خارج کرد و خدمت به دین خدا را در کشور پایه گذاری کرد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات