۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۳۱۰۸۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نتیجه امنیت پایدار، تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و رهایی از مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: وجود امنیت در تحقق این مهم نقش آفرین است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که چند سال است به صورت جدی به موضوع اقتصاد پرداخته می شود، تحقق اقتصادی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و رشد اقتصاد است.

وی با بیان اینکه برای تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی و روحیه انقلابی ضروری است، افزود: برای تبیین این مهم باید تولید، اشتغالزایی، تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه وجود و برقراری امنیت را از دیگر موارد مهم و حیاتی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور خواند و گفت: وجود امنیت و آرامش از عوامل مهم رشد اقتصادی است و تأصیر آن در توسعه و رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: تا زمانی که امنیت و آرامش نباشد، نیروی کار هرگز به تلاش و کوشش بر نمی خیزد و سرمایه گذار سرمایه خود را در جایی که امنیت و آرامش نباشد، سرمایه گذاری نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت وجود امنیت پایدار برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور بیان داشت: نتیجه امنیت پایدار تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.    

وی در ادامه وجود و برقراری امنیت را نتیجه معنویت، ایمان و تقوا، مدیریت و برنامه ریزی خواند و گفت: اقتصاد با معنویت در ارتباط بوده و در شکوفایی اقتصادی کشور باید به مؤلفه های اقتصاد اسلامی توجه داشت./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات