۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۵۳۱۰۶۶
حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی:

به آتش کشیدن مسجد حربه دشمن برای ضربه زدن به اسلام است

کارشناس مسائل دینی گفت: جسارت و آتش زدن مسجد حربه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است؛ اما آنان باید بدانند که ضربه اصلی بر ریشه خودشان خواهد خورد.
حجت الاسلام بی آزار تهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، کارشناس مسائل دینی، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و به همت هیات محبان الحسین(ع) در ورزشگاه پیروزی برگزار شد، گفت: محور تشیع وابسته به تعظیم شعائر حسینی است.

وی درباره فضیلت گریه براباعبدالله الحسین(ع)، ابراز کرد: امام حسین(ع) از عرش الهی بر کسانی که بر او گریه می‌کنند نظر می‌افکند بنابراین گریه بر سیدسالار شهیدان باید سراسر خالصانه باشد.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با تاکید براینکه مساجد و حسینه‌ها سنگر شیعیان و جلوه عظمت تشیع است، ابراز کرد: جسارت و آتش زدن مسجد حربه دشمنان برای ضربه زدن به اسلام است اما آنان باید بدانند که ضربه اصلی بر ریشه خودشان خواهد خورد.

کارشناس مسائل دینی پیاده روی 20 میلیونی اربعین حسینی را معجزه قرن دانست و اظهار داشت: امروز برگزاری جلسات و محافل عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش تیری به قلب دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه عزاداران عاشورایی باید با خلوص در محافل و مجالس حسینی حاضر شوند، گفت: ارزش اگر عزاداری استان زنجان در گینس به ثبت می‌رسد و یا مراسم شیرخوارگان حسینی«مجمع بین المللی حضرت علی اصغر(ع)» که از سوی دو دوست و بدون حمایت حاکمیتی بنا نهاده شد و در سراسر جهان برگزار می‌شود همه و همه ناشی از عظمت اثر گذاری خلوص است بنابراین مجالس حسینی باید با خلوص برگزار شود.

حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به اینکه حسن خلق باید شاخصه عزاداران حسینی باشد، تصریح کرد: طبق صریح روایات، احترام به والدین بسیار توصیه شده است. انسان اگر بخواهد در برابر پدر و مادر خاضع باشد باید بداند که در عالم هستی ذره‌ای بیش نیست.

یادآور می شود، مجالس روضه و سوگواری از یک شنبه، شانزدهم مهرماه به مدت 6 شب از ساعت 20:30 با سخنرانی حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی و حجت الاسلام سید حسین مومنی و با نوای گرم جواد مقدم در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره 09197174828 تماس بگیرند./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات