۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۰۳۰
با سخنرانی معاون تهذیب حوزه های علمیه؛

مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام در مدرسه معصومیه برگزار شد

مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام با حضور اساتید، فضلا و طلاب حوزه در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.
شهید گمنام در مدرسه معصومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام امشب با حضور اساتید، فضلا و طلاب حوزه و اقشار مردم در صحن مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حضور پیکر مطهر شهدایی که فردا در مدرسه علمیه معصومه خاکسپاری می شوند برگزار شد.

در این برنامه که با حضور پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) حضور داشت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه و مدیر مدرسه علمیه معصومه به ایراد سخن پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گرامیداشت یاد شهیدان را امری ضروری برای جامعه دانست.

معاون تهذیب حوزه های علمیه همچنین با تأکید بر ضرورت آشنایی جامعه به ویژه نسل امروز با سیره و سبک زندگی شهدا، شهیدان را پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) دانست و ترویج فرهنگ حسینی جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان را حیاتی و بسیار با اهمیت توصیف کرد.

برگزاری مداحی و زیارت نیز از دیگر برنامه های وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام بود.

گفتنی است، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام صبح فردا با اقامه نماز حضرت آیت الله نوری همدانی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد./1323/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات