۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۳۱۰۲۳
استاندار قم تأکید کرد؛

مدیران در جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های مختلف تلاش کنند

صادقی با تأکید بر این که مدیران باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های مختلف تلاش کنند، گفت: مدیران مسؤول جذب سرمایه‌گذار هستند، از این رو باید از ظرفیت‌های استان نهایت بهره‌برداری را داشته باشند تا به اهداف خود برسند.
صادقی استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی، استاندار قم، امروز در جلسه‌ شورای اداری استان قم که با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و مسؤولان و مدیران استانی برگزار شد، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی مسؤولیت تأمین امنیت جامعه و مرز‌های کشور را بر عهده دارد و با تلاش، همت و از خودگذشتگی نیرو‌های این نهاد، امنیتی پایدار و مناسب در جامعه برقرار است.

صادقی با تقدیر از سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی قم افزود: در سایه تلاش نیروی انتظامی و لطف الهی امنیت قابل قبولی در کشور و به ویژه استان قم حاکم است، از این رو بابت تلاش‌های همه مدیران و مسؤولان نیروی انتظامی صمیمانه سپاسگذایم.

وی با اشاره به سخنرانی آیت‌الله اعرافی در رابطه با آفات و آسیب‌هایی که ممکن است یک سازمان را تهدید کند، خاطرنشان کرد: امروز باید بیش از پیش این مقوله را مورد توجه قرار دهیم، چرا که مراقبت از فضای سازمان‌ها، محیط بهتری برای کارکنان زحمت کش فراهم خواهد ساخت.

 استاندار قم با مهم ارزیابی کردن مسایل زیست محیطی، اظهار داشت: امیدواریم دولت توسعه اقتصادی را با در نظر گرفتن حفظ و حراست از محیط زیست مورد توجه قرار دهد.

وی ابراز داشت: اشتغال، تولید و افزایش سرمایه‌گذاری مباحث مهم استان و کشور به شمار می‌آید که دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در این حوزه‌ها نقش‌های مختلفی دارند و باید با همت و تلاش بیشتر برنامه‌های خود را در این زمینه دنبال کنند تا بتوانیم در فرصت باقیمانده کارهای لازم را انجام دهیم.

صادقی با تأکید بر این که مدیران باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های مختلف تلاش کنند، گفت: مدیران مسؤول جذب سرمایه‌گذار هستند، از این رو باید از ظرفیت‌های استان نهایت بهره‌برداری را داشته باشند تا به اهداف خود برسند.

وی افزود: شورای سرمایه‌گذاری در استان قم تشکیل شده است تا بتواند از سرمایه‌های مختلف برای پیاده‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های استان استفاده کند.

استاندار قم تصریح کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی تیم بازرسی تشکیل شده است تا به منظور کمک به دستگاه‌های اجرایی اشکالات و نواقص را در مجموعه‌های مختلف شناسایی و با مشارکت مدیران نسبت به رفع آن اشکالات اقدام کند تا دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رعایت حقوق شهروندی از این پس فرآیند بررسی عملکرد مدیران استانی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا استان قم از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار باشد.

صادقی عنوان کرد: امید می‌رود ارزیابی‌ها به صورتی باشد که بتوانیم شاهد دریافت نمرات مطلوبی توسط نهاد‌ها و سازمان های مختلفی باشیم.  

وی با تأکید بر این که عملکرد مدیران در حوزه جذب اعتبارات ملی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: عملکرد مدیران رصد و بررسی خواهد شد، از این رو سازمان و دستگاه‌هایی که می‌توانند اعتبارات ملی بیشتری جذب کنند، در این راه تلاش بیشتری داشته باشند./878/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات