۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۹۹۹
مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور:

تداوم تحریم از سوی آمریکا ناقض روح برجام است

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه تداوم تحریم از سوی آمریکا ناقض روح برجام است، گفت: اگر آمریکا دست از پا خطا کند باید برای منافع و پایگاه های خویش در منطقه و موجودیت رژیم صهیونیستی فاتحه بخواند.
حجت الاسلام علیرضا عطایی

حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: قدرت سپاه و بسیج بر اساس ایمان و عقیده عمیق قلبی پایه گذاری شده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس، نبرد سی و سه روزه لبنان، عراق و سوریه تنها گوشه ای از توانایی ها و قدرت سپاه و بسیج را در معرض نمایش قرار داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر آمریکا دست از پا خطا کند باید برای منافع و پایگاه های خویش در منطقه و موجودیت رژیم صهیونیستی فاتحه بخواند.

حجت الاسلام عطایی بیان داشت: اگر تحریم ها از سوی آمریکا تداوم پیدا کند برجام روح خود را که مبتنی بر برد برد بود از دست خواهد داد و نیاز به مقابله با این اقدام احساس می شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان کنگاور مطرح کرد: مردم و مسؤولان باید همواره در موارد حساس و اثرگذار کشوری متحد باشند، در خصوص برجام نیز باید این وحدت رویه وجود داشته باشد.

این مسؤول اظهار داشت: باید در مقابل تمدید احتمالی تحریم ها پاسخی یکصدا و مناسب داده شود چنانکه تاکنون طبق گزارشات، رییس جمهور و وزرا و سایر مسؤولان مواضع یکپارچه خویش را اعلام کرده اند.

حجت الاسلام عطایی در پایان عنوان داشت: در صورت نقض برجام لازم است برنامه های هسته ای بیشتر و پیشرفته تر از گذشته ادامه یافته و لزومی به محدود کردن این فناوری احساس نمی شود، البته طبق حکم عقل و شرع و فتوای رهبر معظم انقلاب، استفاده جمهوری اسلامی از انرژی هسته ای همواره صلح آمیز خواهد بود./8571/ت303/ب1

ارسال نظرات