۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۳۰۹۳۸
آیت‌الله مهمان‌نواز:

فعالیت‌های آستان قدس نویددهنده حرکت و برکت رضوی است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی به محرومان نویددهنده حرکت و برکت نشأت گرفته از مضجع شریف و نورانی امام رضا (ع) است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: وجود نورانی امام رضا (ع) و حرم مطهر رضوی در ایران اسلامی غنیمت گران بهایی برای کشور و ملت ایران است.

وی با اشاره به اثرات معنوی حرم مطهر رضوی در کشور، اضافه کرد: کسب معرفت، بصیرت و آگاهی نسبت به ائمه معصومین زمینه‌ساز کسب سعادت و عاقبت به خیری در دنیا و آخرت می‌شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز در ادامه با تجلیل از خدمات شایسته آستان قدس رضوی به محرومان در سراسر کشور، اضافه کرد: فعالیت‌ها و خدمات این آستان مقدس نویددهنده حرکت و برکت نشأت گرفته از مضجع شریف و نورانی امام رضا (ع) است.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امید می‌رود فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور، ایران اسلامی را بیش از پیش به سمت توسعه، عمران و آبادانی سوق دهد.

گفتنی است، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، افزون بر عیادت از آیت‌الله مهمان‌نواز تربت و تندیس یادبود امام رضا (ع) را هم به نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اهدا کرد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات