۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۳۰۸۹۴
امام جمعه تبریز:

هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب از درون است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که رسانه‌ها و فعالان فرهنگی جامعه در خط مقدم مقابله با توطئه‌های رنگین دشمنان قرار دارند، گفت: هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب اسلامی ایران از درون است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان با تأکید بر این‌که مقابله با تهاجم فرهنگی غرب نیازمند ابتکار و خلاقیت در اجرای طرح‌ها است، اظهار داشت: جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی کاملا جدی است.

وی با بیان این‌که دشمنان ایران اسلامی  برای از بین بردن نظام از طریق تهاجم فرهنگی، عملیات روانی و نفوذ وارد عمل شده اند، خاطرنشان کرد: در این میان رسانه‌ها، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و به ویژه صدا و سیما با انجام رسالت حساس و خطیر خود می توانند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمن براندازی انقلاب اسلامی ایران از درون است، گفت: بدبین کردن مردم نسبت به نظام، ترویج فساد و فحشا، تضعیف مسؤولان نظام، ترویج مدگرایی، ناامید کردن جوانان نسبت به آینده و ترویج مواد مخدر در جامعه با پشتوانه سیاسی از جمله برنامه های هدفمند دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان این‌که رسانه‌ها و فعالان فرهنگی جامعه در خط مقدم مقابله با توطئه‌های رنگین دشمنان قرار دارند، افزود: صدا و سیما باید با برنامه هایی کیفی و محتوایی برگرفته از فرهنگ اسلامی و شیعی اهداف شوم استکبار جهانی را تبیین و با نوآوری در تولید برنامه به جذب حداکثری مخاطبان خود بیاندیشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعبیر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از صدا و سیما به عنوان دانشگاه گفت: این مجموعه باید فارغ از مسائل جناحی و گروهی در مسیر ولایت قدم بردارد و با پیروی از خط امام همانند یک دانشگاه جامعه ای فرهیخته تربیت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تعامل رسانه‌های داخلی کشور با نهادهای حوزوی و دانشگاهی شد و اظهار داشت: بهره‌مندی از نکته نظرات اندیشمندان این عرصه در تحلیل جریان‌های مختلف روز کشور می‌تواند مخاطبان را بیش از پیش با حقایق منطقه ای و بین‌المللی آشنا کند./935/پ202/ب1

ارسال نظرات