۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۰۸۷۶
طرحی بدیع در آستانه اربعین؛

تکه تکه های قلب من با تو ای حسین

طرح نمادهای فرهنگی معرفتی با محوریت اربعین و با عنوان «تکه تکه های قلب من با تو ای حسین» ویژه زائران پیاده اربعین حسینی در تبریز اجرا می‌شود.
تکه تکه های قلب من با تو ای حسین

احد فلاحی، مدیرعامل سازمان گلزار شهدا و آرامستان های تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همه ساله در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شاهد حضور دوستداران و دلسوختگان حضرت در بزرگترین گردهمایی جهان از سرتاسر کره خاکی با پای پیاده و در یک راهپیمایی عظیم در کربلای معلی هستیم.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های ابتکاری در راستای معرفت‌افزایی سوگواران اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا و در ایام اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمادهای فرهنگی - معرفتی با محوریت اربعین و با عنوان تکه تکه های قلب من با تو ای حسین ویژه زائران پیاده اربعین حسینی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان گلزار شهدا و آرامستان های تبریز ادامه داد: طرح تکه تکه های قلب من با تو ای حسین ویژه زائران پیاده اربعین حسینی با هدف ایجاد پیوند معنوی زائران اربعین حسینی با جریان امام حسین(ع) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اجرایی می شود.

فلاحی ادامه داد: در این طرح کاشی های کوچک و قابل حمل که عنوان "لبیک یا حسین" بر روی آن حک و میان زائران توزیع شده است و زائران اربعین این کاشی ها را در طول سفر معنوی در کنار خود به همراه دارند که بعد از اتمام ایام اربعین با تحویل این کاشی ها به گلزار شهدا در قالب المان بزرگ اربعین حسینی در محوطه گلزار شهدای تبریز نصب خواهد شد.

وی افزود: این حرکت فرصتی مناسب برای انتقال پیام فرهنگی و معنوی عاشورا و کنگره جهانی اربعین است و زائر به عنوان یک بیعت و یک پیام در بازگشت از این زیارت معنوی آن را حفظ کرده و خود را در این اثر ماندگار که در گلزار شهدا به یادگار خواهد ماند، سهیم می بیند./935/ت303/ب1

ارسال نظرات