۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۳۰۸۰۲
مدیرعامل موسسه فرهنگی مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

اطلاعات طرح جلد کتاب ۱۳۱۸ بر اساس فرمایشات رهبری است

رمضانی گفت: اطلاعات قید شده برای روی طرح جلد کتاب ۱۳۱۸ را بر اساس خاطرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظر گرفتیم.
کتاب ۱۳۱۸

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، مهدی رمضانی مدیرعامل  موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار درباره سئوال برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اطلاعات شناسنامه‌ای رهبر معظم انقلاب مغایر با اطلاعات طرح جلد کتاب 1318 است گفت: اطلاعات قید شده برای روی طرح جلد کتاب 1318 را بر اساس خاطرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظر گرفتیم و در پشت جلد هم توضیح دادیم که «شبه شناسنامه» طراحی شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمان شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: مقام معظم رهبری در آبان‌ماه 1390 وقتی از ایشان درباره تاریخ تولدشان سئوال می‌شود٬ معظم‌له فرمودند:"تیرماه 1318. البته این در شناسنامه است. ظاهرا تاریخ صحیح باید فروردین‌ماه باشد."

رمضانی افزود: بر اساس همین فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما هم در طراحی جلد در قسمت تاریخ تولد٬ تاریخ صحیح تولد ایشان را قید کردیم.

بنا بر این گزارش ٬ کتاب 1318 روایتی از زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که چاپ دوم کتاب در روزهای اخیر وارد بازار نشر شده است./۹۶۹//۱۰۳/خ

ارسال نظرات