۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۳۰۷۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش و پرورش از تفکر سکولار دوری کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کمرنگ شدن معنویت، ارزشها، نماز و گفتمان دینی در مدارس نتیجه تفکر سکولار و سیاست زدگی است، گفت: آموزش و پرورش جایی برای تفکر سکولار نیست و در این راستا با هوشیاری مدیران و مسؤولان باید جلوی این آسیب گرفته شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان های استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی در راستای تربیت نیروهای انسانی متعهد است.

وی با تأکید بر ضرورت تهیه سند تحول آموزش و پرورش برای تحقق اهداف تربیتی افزود: سند تحول در آموزش و پرورش به دلیل تفکر سکولار کنار زده شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هوشیاری از جلوگیری حاکم شدن تفکر سکولار در آموزش و پرورش عنوان داشت: کم و زیاد شدن درس شهید فهمیده و برداشته شدن عکس، افت گفتمان های دینی و نماز در آموزش و پرورش همه ناشی از تفکر سکولار است.

وی آموزش حقوق شهروندی را امری مسلم خواند و اظهار داشت: باید جلوی نفوذ تفکر لیبرالیستی و سکولار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت دوری آموزش و پرورش از سیاست زدگی عنوان داشت: برای جلوگیری از سیاست زدگی در آموزش و پرورش رؤسا، مدیران و مسؤولان باید هوشیار باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمرنگ شدن بُعد روحی، دینی و اعتقادی نتیجه تفکر سکولار است، اظهار داشت: برای جلوگیری از این امر نباید اجازه داد که گفتمان انقلابی بین دانش آموزان کمرنگ شود.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت تربیت نیروهای انقلابی و در تراز دین و مکتب اهل بیت(ع) بیان کرد: دانش اموزان درمحیط آموزشی امانت بوده و باید در تربیت دینی و انقلابی آنان کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تربیت دانش آموزان انقلابی، دلسوز و باسواد در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران شهید حججی ها، فهمیده و مدیران موفق برای اداره آینده این کشور می شود./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات