۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۳۰۶۰۳
معاون فرهنگی مدرسه علیمه نجمیه ازنا:

تربیت نسل انقلابی خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با بیان اینکه تربیت نسلی انقلابی خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است، گفت: در این راستا از سوی مدرسه علمیه نجیمه ازنا و با همکاری مبلغان خواهر کلاسی های دینی برای دانش آموزان این شهرستان برگزار می شود.
تربیت دینی

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس آموزش و پرورش طلاب مبلغ به مدارس این شهرستان اعزام می شوند.

وی هدف از اعزام خواهران مبلغ به مدارس را پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان و بیان احکام و معارف عنوان کرد و افزود: اقامه نماز جماعت نیز با حضور مبلغان اعزامی در مدارس برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا در ادامه از برگزاری کلاس های آموزشی کتب دینی در مدارس آموزش و پرورش خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها ارتقا فرهنگ دینی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های دینی رایگان است، افزود: ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کلاس های دینی بتوان در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی گام های مؤثری برداشت.

اشکشی خاطرنشان کرد: با تربیت نسلی انقلابی و مؤمن می توان در ارتقا فرهنگی دینی و تقویت اخلاق و معنویت جامعه اقدامات مؤثری انجام داد.

وی ارتقا فرهنگ دینی و معنوی را امری مؤثر در جهت مصون سازی دانش آموزان و جوانان عنوان کرد و گفت: با بصیرت بخشی به نسل جوان و نوجوان می توان جلوی توطئه های و هجمه های فرهنگی دشمنان را گرفت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا در ادامه اظهار داشت: کلاس های دینی با محوریت تبیین و ترویج آموزه های قرآنی و نهج البلاغه برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری خانواده های دانش آموزان بتوان در تربیت نسلی انقلابی و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی نقش آفرین شد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات