۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۵۳۰۴۸۶
معاون آموزش مؤسسه دارالزهرا مطرح کرد؛

تحصیل ۲۲۰ دانش‌پژوه در مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا

حجت الاسلام نصرتی گفت: این مؤسسه برای برگزاری دوره‌های عمومی خود در سال تحصیلی ۹۷_۹۶ از میان خواهران و برادران طلبه ۲۲۰ دانش‌پژوه پذیرش کرده است.
ابوالحسن معنوی

حجت الاسلام عارف نصرتی، معاون آموزش مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی مؤسسه آموزش مبلغ دار‌الزهرا(س)، اظهار داشت: این مؤسسه برای برگزاری ششمین دوره‌ عمومی خود در سال تحصیلی 96_97 از میان خواهران و برادران طلبه 220 دانش‌پژوه پذیرش کرده است.

وی با اشاره به دوره‌های آموزش عمومی در این مجموعه، گفت: پذیرفته‌شدگان این مجموعه دوره‌های عمومی را در 12 عنوان درسی طی دو سال و در چهار ترم پشت سر می‌گذارند.

 معاون آموزش مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تصریح کرد: طلاب پس از اتمام دوره‌های عمومی، وارد دوره تخصصی می‌شوند و در دو ترم بر روی موضوعات مختلفی به صورت خاص کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فن خطابه، فن رسا، کلاسداری، اصول مشاوره، اعتقادات، عرفان‌های نوظهور و کاذب، مهدویت، شیعه شناسی و... از جمله موضوعات دوره تخصصی این مجموعه به شمار می‌آید.

حجت الاسلام نصرتی عنوان کرد: از آغاز به کار مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) تا به امروز بیش از 490 فارغ تحصیل داشته‌ایم که در عرصه‌های مختلف تبلیغی توانسته‌اند موفق ظاهر شوند.  

وی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان این مؤسسه پس از پشت سرگذاشتن دو ترم از دوره عمومی به بخش معاونت تبلیغ معرفی می‌شوند تا پس از مصاحبه و استعداد‌یابی برای تبلیغ در قسمت‌های مختلفی همچون کلاسداری، مشاوره، تبلیغ در فضای مجازی، منبر اعزام شوند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) با بیان این که رمز موفقیت دانش‌پژوهان این مؤسسه تخصصی است که در این مؤسسه کسب می‌کنند، گفت: در دهه اول محرم 150 مبلغ به نقاط محرم کشور اعزام شده‌ بودند که بازخورد‌های بسیار خوبی داشته است./878/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات