۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۰۴۳۸
با برگزاری مراسمی؛

سال تحصیلی مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا آغاز شد

مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) با پذیرش ۲۲۰ دانش‌پژوه از میان خواهران و برادران طلبه، سال تحصیلی ۹۶_ ۹۷ را آغاز کرد.
مؤسسه دارالزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین افتتاح مؤسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) که تحت اشراف حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی است، امروز با حضور مدیران، مسؤولان و طلاب این مؤسسه در سالن همایش‌های این مرکز برگزار شد.

این مؤسسه که ششمین دوره آموزش‌های عمومی خود را طی می‌کند، برای تکمیل دانش‌آموختگان خود از میان خواهران و برادران طلبه پذیرش کرده است.

برای تحصیل برادران در این مؤسسه، موضوعاتی همچون فرق و ادیان، کلام و شیعه شناسی، عرفان‌های نوظهور، جامعه شناسی تبلیغ، روانشناسی تبلیغ و فن خطابه آموزش داده می‌شود و خواهران نیز در موضوعات آشنایی با ادیان، آموزش خانواده، علوم قرآنی و احکام تحصیل می‌کنند.

پس از فراخوان پذیرش دانش‌پژوه در این مؤسسه، بیش از هزار و 500 طلبه خواهر و برادر برای بهره‌گیری از آموزش‌های این مؤسسه ثبت‌نام کرده‌اند اما به دلیل محدودیت‌ در امکانات، تنها 220 طلبه پذیرش شده است.

اتمام پایه هفتم حوزه، دارا بودن سابقه تبلیغ و قبولی در مصاحبه از جمله شرایط پذیرش برادران در این مؤسسه به شمار می‌آید.

خواهران طلبه برای تحصیل در این مؤسسه ضروری است تا تحقیقاتی در موضوعات حوزوی ارایه کرده باشند و یا سابقه تبلیغ یا فعالیت‌های مذهبی را دارا باشند.

 از مزایای تحصیل در این مؤسسه آموزشی می‌توان به بهره‌مندی از کمک‌هزینه‌های تحصیلی، به کارگیری افراد مستعد در زمینه‌های مختلف پژوهشی و تبلیغی،‌بسته‌های محتوایی تبلیغی و استفاده رایگان از مهد‌قرآن برای خردسالان در زمان تحصیل طلاب اشاره کرد./878/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات