۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۳۰۴۰۲

دیدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان با نماینده آیت الله سیستانی

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان با نماینده آیت الله سیستانی در قم دیدار کرد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدکیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان خوزستان،‌ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دیدار مزبور روز گذشته در دفتر آیت الله سیدجواد شهرستانی در شهر مقدس قم صورت گرفت، ابراز داشت: آیت الله شهرستانی ضمن تحسین و تمجید از فعالیت های حوزه علمیه استان، در جریان برنامه های این معاونت در ارتباط با سفر طلاب خوزستانی به زیارت اربعین حسینی قرار گرفت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان خوزستان بیان داشت: برنامه ریزی این معاونت در جهت اسکان طلاب و روحانیان سراسر کشور که در اربعین حسینی از مرزهای استان خوزستان عبور خواهند کرد، در مدارس علمیه منتخب استان برای نماینده محترم آیت الله سیستانی (دام ظله العالی) تشریح شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این دیدار آیت الله شهرستانی با تعمیم شهریه این مرجع عالیقدر برای چند گروه از طلاب استان موافقت کرد که در ماه های آتی شهریه معظم له در استان خوزستان برای گروه هایی برقرار خواهد شد.

حجت الاسلام کیانی در پایان عنوان کرد: طلاب مبلغ و فعال در طرح هجرت، طلاب شاغل که فعالیت تبلیغی دارند (نصف شهریه)،‌ فضلای درس خارج آیت الله موسوی جزایری و اساتید محترم که کمتر از 180 ساعت تدریس دارند. (به میزان شهریه طلاب متاهل) از تعمیم شهریه آیت الله سیستانی برخوردار خواهند شد./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات