۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۳۰۳۶۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

امنیت زیرساخت رشد و توسعه است

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: برای رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف نیازمند حفظ و برقراری امنیت هستیم و در این راستا باید از امنیتی که حاصل خون شهدا است صیانت شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی ميناپور، مدير حوزه علميه لرستان، ظهر امروز در دیدار با کارکنان انتظامی استان با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت مسؤولیت خطیری بر دوش دارد.

وی امنیت را زیرساخت رشد و توسعه جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی حافظ امنیت بوده و كاركنان انتظامي سربازان حريم امنيت هستند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف و تلاش در جهت شکوفایی کشور در زمینه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیازمند برقراری امنیت است.

وی با یادآوری به اینکه امنیت کشور مرهون جانفشانی و خون پاک شهدای انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز باید از این امنیت که بهای سنگینی برای به دست آردن آن پرداخت شده است، صیانت شود.

صیانت از امنیت وظیفه ای عمومی است

حجت الاسلام میناپور در ادامه بیان داشت: امروز مسؤولیت حفظ و حراست از امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی و فعالیت کارکنان آن است.

وی ادامه داد: تلاش کارکنان نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت نزد خدای متعال دارای اجر و پاداش اخروی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان صیانت از امنیت موجود را وظیفه ای عمومی خواند و گفت: در کنار این مهم نیروی انتظامی به صورت رسمی وظیفه حفظ نظم و صیانت از امینت را بر عهده دارد./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات