۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۳۰۳۲۳
آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار اشتری:

نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی است

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد که نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی است.
نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان قم با بیان این که خدمات شما در موضوعات مربوط به امنیت بسیار کامل و اثر گذار بوده است، اظهار داشت: امنیت در کشور ما مثال زدنی است و در سطح کاملی قرار دارد و از نظر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در امنیت کامل به سر می بریم.

وی تأکید کرد: همه پیشرفت ها در بستر امنیت محقق می شود و خدمت در نظام ولایی ارزش زیادی دارد که امتیاز آن بر دیگر نظام ها الهی بودن آن است؛ نظام جمهوری اسلامی قداست دارد و ادامه مسیر پیامبران و اولیاء الهی است.

این مرجع تقلید با اشاره به این که کار کردن در نظام اسلامی دارای ارزش و ثواب زیادی است، ابراز داشت: فعالیت های شما در ابعاد متعددی تأثیر گذار بوده است؛ ولی در بعد داخلی نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم قابل توجه است، بنابراین شما هم به استقلال کشور کمک می کنید و در آرامش مردم نیز نقش گسترده ای دارید.

وی اضافه کرد: در مسأله مبارزه با مواد مخدر، کنترل اراذل و اوباش و مسائل اخلاقی عملکرد خوبی داشته اید؛ در راهنمایی و رانندگی نیز در شرایط مختلف جوی متکفل این موضوع هستید که خدمت بسیار بزرگی است تا مردم در آسایش و آرامش و امنیت سفر کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان نیروی انتظامی  را بازو و چشم نظام اسلامی دانست و برای توفیقات روز افزون آنها دعا کرد./۱۳۳۰/۲۰۲/ص

ارسال نظرات