۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۳۰۳۰۲
حجت الاسلام جعفری خبر داد؛

حضور بیش از ۷۰۰ طلبه استان مرکزی در راهپیمایی اربعین حسینی

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد که سال جاری بیش از ۷۰۰ طلبه استان مرکزی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سهیل جعفری معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی صبح امروز در نشست با معاونان اجرایی مدارس علمیه استان مرکزی در اراک، با اشاره به حضور پر شور طلاب حوزه علمیه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، بیان کرد: پیش بینی ها نشان می دهد که سال جاری بیش از 700 طلبه استان مرکزی در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت خواهند کرد.

تغییر روند ثبت نام طلاب برای خروج از کشور

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به افزایش تعداد طلاب شرکت کننده در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اضافه کرد: 450 طلبه در سال 94 و 580 طلبه در سال 95 در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کرده اند.

حجت الاسلام جعفری ضمن اشاره تغییر روند ثبت نام طلاب برای خروج از کشور، افزود: طلاب سال گذشته با مراجعه به سامانه نظام وظیفه مراحل اداری خروج از کشور را انجام می دادند که در سال جدید انجام این مراحل به مرکز حوزه علمیه استان ها واگذار شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی تاکید کرد: طلاب متقاضی خروج از کشور در ابتدا باید در سامانه نظام وظیفه درخواست الکترونیکی خود را ثبت کرده و سپس مراحل اداری صدور ویزا را طی کنند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: طلاب در سال گذشته از استان های محل سکونت خود برای خروج از کشور اقدام کرده و مراحل اداری را طی می کردند که با تغییرات اعمال شده، حوزه علمیه استان باید کد معافیت طلاب پذیرش شده از استان های دیگر را تغییر دهد.

آمادگی حوزه علمیه مهران و خوزستان برای اسکان و پذیرایی از طلاب سراسر کشور

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی گفت: طلاب حوزه علمیه استان مرکزی پس از تغییر کد معافیت به صورت انفرادی و یا گروهی برای صدور ویزا به دفاتر پلیس +10 منتخب حوزه علمیه ارجاع داده خواهند شد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به جمعیت طلاب متقاضی راهپیمایی اربعین حسینی اضافه کرد: حوزه علمیه مهران و خوزستان در مرز شلمچه آمادگی خود را برای اسکان و پذیرایی از طلاب سراسر کشور اعلام کرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه گفت: ظرفیت پارکینگ حوزه علمیه مهران و خوزستان در حدود 1000 دستگاه ماشین است که با توجه به تعداد بالای متقاضیان در اختیار عده ای از طلاب سراسر کشور قرار خواهد گرفت./842/پ202/ب1

ارسال نظرات