۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۳۰۲۱۰
نوبخت:

البرز گذرگاه مسافرتی کشور است

نوبخت پروژه آزادراه تهران به شمال را بسیار با اهمیت دانست و خواستار پیگیری‌های استانی و کشوری شد و گفت: البرز گذرگاه مسافرتی کشور است و مجموع طرح‌هایی که در سفر ریاست جمهوری تصویب شده برای استان پرداخت می‌شود.
نوبخت

به گزارش خبرگزاری رسا در استان البرز، نوبخت معاون رییس‌جمهور و سخنگوی دولت امروز در بازدید از پروژه آزادراه "شهید همت" که تهران را به شمال کشور متصل می‌کند، اظهار داشت: از منظر زمانی و مکانی این بازدید به دلیل اینکه فاز دوم تخصیص‌های عمرانی سال 96  حداکثر تا پایان این ماه به خزانه ابلاغ می‌شود، اهمیت دارد.

وی افزود: 19 هزار و 100 میلیارد تومان بودجه سال 96 در فاز اول ابلاغ شد و برخی از اسناد خزانه باید پرداخت شود که در آینده نزدیک  به اتمام خواهد رسید.

نوبخت با بیان اینکه 17 هزار و 500 میلیارد اعتبار عمرانی تخصیص می‌یابد‌، خاطرنشان کرد: از خرداد ماه امسال کارهای بودجه انجام شده و تا 15 آذر ماه لایحه بودجه ارائه می‌شود و برنامه‌های که امسال در حال صورت‌دادن است باید هم اکنون انجام شود و مابقی به بودجه سال 97 ارجاع می‌شود.

درباره انتخاب استانداری البرز گفت‌وگوهای مفصلی صورت گرفت

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه سیاست دولت این است که البرز اهمیت راهبردی دارد، بیان کرد: بودجه های امسال و سال آینده برای استان البرز اهمیت زیادی دارد و در انتخاب استانداران رای‌گیری می‌شود و درباره انتخاب استانداری البرز گفت‌وگوهای مفصلی صورت گرفت.

معاون رییس‌جمهور با اشاره به اینکه این سفر برای بازدید از پروژه همت صورت گرفت، افزود: چند جلسه با پیمانکاران این پروژه صورت گرفت که اهمیت راهبردی این آزادراه را برای دولت نمایان می‌سازد و هر سفر بنده باعث ایجاد تخصیص ویژه به این پروژه شد.

وی ادامه داد: حدود 28 هزار میلیارد تومان اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهور است که بیش از 21 هزار میلیارد اعتبارات این سفرها پرداخت شده و سازمان برنامه و بودجه مسئول پرداخت این تخصیص‌ها است.

34 هزار و 500 میلیار تومان بودجه سال آینده را اوراق مالی تشکیل می‌دهد

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه فعالیت‌های استانداری در زمینه تخصیص بودجه باید بیشتر شود، گفت: آزادراه تهران- شمال مستلزم این است که مشکل معارضان و اعتبارات و مشکلات پیمانکار برطرف شود و  نمایندگان مجلس نیز برای کمک به این پروژه اقدام مناسبی انجام می‌دهند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: 34 هزار و 500 میلیار تومان بودجه سال آینده را اوراق مالی تشکیل می‌دهد و برای نقدینگی این اوراق و تحویل به پیمانکاران کارهایی انجام می‌گیرد.

نوبخت خبرهای دقیق و امیدوار کننده در رابطه با پروژه آزادراه تهران به شمال را بسیار با اهمیت دانست و خواستار پیگیری‌های استانی و کشوری شد و بیان کرد: البرز گذرگاه مسافرتی کشور است و مجموع طرح‌هایی که در سفر ریاست جمهوری تصویب شده برای استان پرداخت می‌شود./842/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات