۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۲۰۶
مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

مباحث شورای فرهنگ عمومی به صورت کاربردی پیگیری می‌شود

محمدپور گفت: تمامی جلسات و مصوبات شورا به صورت کاربردی و با بحث پیرامون مسائل مبتلابه پیگیری می شود.
محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به میزبانی سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: سعی بر آن است که تمامی جلسات و مصوبات شورا به صورت کاربردی و با بحث پیرامون مسائل مبتلابه پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت هر یک از کمیسیون های تخصصی در شورای فرهنگ عمومی استان می‌تواند موضوعات مختلف را به صورت کارشناسی و دقیق مورد تحلیل و بررسی قرار دهد، ضمن این‌که هر یک از دستگاه های عضو شورا می توانند آخرین یافته‌ها و پژوهش‌های صورت گرفته را در جلسات ارایه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: یکی از مصوبات جلسات گذشته شورای فرهنگ عمومی استان برگزاری همایشی با عنوان سبک زندگی ایرانی اسلامی بود، که قرار شد این همایش با طرح و پشتوانه پژوهشی جامع مورد مطالعه قرار گرفته و سپس اجرایی شود.

محمدپور در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی فعال در عرصه فرهنگ، اصول و چارچوب‌های ارایه شده از سوی شورای فرهنگ عمومی را در اجرای برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار دهند.

همچنین سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با تبریک انتصاب دکتر خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: سپاه و بسیج در کنار دستگاه های اجرایی دولت آماده خدمتگزاری به مردم به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده است.

بنابر این گزارش، در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای فرهنگ عمومی استان از جمله مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری و مدیرکل کمیته امداد استان به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات شورا پرداختند.

گفتنی است، در ادامه این نشست گزارش کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018 از سوی استوارآذر مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی ارایه شد./935/پ204/ب1

ارسال نظرات