۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۳۰۱۸۴
رییس کل دادگستری استان مرکزی:

ملت ایران اسلامی با قدرت آماده مقابله با دشمنان است

رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با قدرت آماده مقابله با دشمنان است، گفت: امروز میلیون‌ها نفر از ملت ایران اسلامی هچون شهید حججی، همواره آماده دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
رییس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی رییس کل دادگستری استان مرکزی امروز در جمع نیروهای مسلح استان مرکزی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان در اراک برگزار شد، بیان کرد: ملت ایران اسلامی با قدرت  آماده مقابله با دشمنان است.

دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

رییس کل دادگستری استان مرکزی با تاکید بر اینکه جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه های شوم دشمنان و  استکبار جهانی را نقش برآب خواهند کرد، اظهار داشت:  امروز میلیون‌ها نفر  از ملت ایران اسلامی هچون شهید حججی، همواره آماده دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به بی اثر بودن تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب ایران اسلامی، گفت: ملت و جان برکفان ایران اسلامی، پاسداران، نیروهای نظامی و نیروهای بسیج در راستای تامین امنیت در کشور لحظه ای از ایثار خود دست برنمی دارند و همچنان همجون گذشته توطئه های بدخواهان را خنثی خواهند کرد

سیره شهید حججی الگوی رفتاری جوانان ایران اسلامی

رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود: اکنون در کشور شاهدیم تمامی تهدیدهای امنیتی از کشور رفع و خنثی سازی شده است و این مهم به برکت، رشادت ها و جانفشانی های سبزپوشان نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر اینکه راه، روش و سیره شهید حججی الگوی رفتاری جوانان ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: شهید حججی نماد شهادت مظلومانه و شجاعانه است و جوانان ایران اسلامی الگوگیری از این شهید والامقام را افتخاری بزرگ و جاودانه می دانند.

امنیت و آرامش ایران اسلامی در منطقه

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به امنیت بسیار خوب ایران اسلامی در من منطقه، تصریح کرد: اکنون در منطقه شاهد آشوب های بسیاری هستیم و به برکت انقلاب اسلامی آرامش و احساس امنیت در سراسر این مرز و بوم نمایان و مشهود است.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه زنده نگه داشتن نام شهدا سبب وحدت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و ابراز کرد: امروز همگان امنیت و آرامش حاکم در کشور را مدیون شهدا والامقام ایران هستیم.

به گزارش رسا، 14 لغایت 21 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است./842/پ202/ب1

ارسال نظرات