۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۱۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ و برقراری امنیت مسؤولیت خطیر نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حفظ و برقراری امنیت مسؤولیت خطیر نیروی انتظامی است، گفت: در این راستا مشارکت و همکاری مردم نقش آفرین است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح استان لرستانبا گرامی داشت هفته ناجا گفت: بالاترین و برترین نعمتی که انسان از آن برخوردار است، بوده و کارکنان نیروی انتظامی حافظان امنیت هستند.

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، افزود: این قشر حفظ نظم و امنیت مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان جهاد در راه خدا، برداشتن موانع کمال انسان و رساندن انسان به مقصد، حفظ ارزشها، معروف ها و باور ها، جلوگیری از زشتی ها، قانون شکنی ها و پیشگیری از وقوع جرم از دیگر وظایف نیروی انتظامی خواند.

وی با اشاره به قدرت معنوی پلیس در جامعه خاطرنشان کرد: معنویت، دعا، نیایش و رابطه قلبی نیروی انتظامی با مردم موجب ایجاد قدرت معنوی در پلیس شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تبعیت از ولایت را به عنوان عنصر تعیین کننده در خط و مشی نیروی انتظامی مطرح و خاطرنشان کرد: عزت نفس نیروی انتظامی این نهاد را به نیرویی مؤمن و انقلابی بین مردم تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت بدون مشارکت مردم ممکن نیست، اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم در حفظ و ارتقا امنیت نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان بر ضرورت بالا بردن آگاهی، تقویت انگیزه های دینی و نظارت های دقیق در نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: این مهم نیروی انتظامی را همچون استوانهای قوی و مستحکم در انجام مأموریت ها موفق می کند./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات