۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۳۰۱۲۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

استاندارد سازی کالای داخلی از مولفه های اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مساله صادرات و واردات یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و با استاندارد سازی کالاهای داخلی رونق کسب و کار به بازار وارد ساخت و زمینه اشتغال زایی نیز فراهم شود.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار مدیر و کارکنان سازمان استاندارد استان ایلام اظهار داشت: سازمان استاندارد یکی از نهادهای مهم و راهبردی است.

وی افزود: استاندارد در تمام ابعاد زندگی نقش دارد و در سالم سازی جامعه بسیار موثر است و همه مردم با آن در ارتباط هستند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد در زمینه پوشاک، خوراک، حمل و نقل، ورزش و تمامی مسائل زندگی دخیل است و مردم با اعتمادی که به این سازمان دارند با خیال راحت به زندگی خود ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز داشت: مساله صادرات و واردات یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و با استاندارد سازی کالاهای داخلی رونق کسب و کار به بازار وارد ساخت و زمینه اشتغال زایی نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: دشمن یکی از مسائلی که بسیار بر آن توجه دارند بحث اقتصادی است و قصد دارد با فلج کردن اقتصاد کشور مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و زمینه اجرا کردن اهداف شوم خود را فراهم سازند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: اگر کالاهای ایرانی با کیفیت بالا و مطابق استاندارد جهانی تولید شود قطعا واردات که یکی از ناهنجاری های اقتصادی امروزه است از بین خواهد رفت و مردم نسبت به خرید کالای ایرانی نیز تشویق می شوند.

این مدرس حوزه عنوان داشت: کار تبلیغاتی و رسانه ای یکی از بازوهای توانا برای تشویق و نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی است که باید از ظرفیت رسانه و کارهای فرهنگی به نحو احسن استفاده کرد و این مهم را در بین مردم کشور عزیزمان جا انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: سازمان استاندارد باید با نظارت دقیق بر تولید و توزیع کالاهای ایرانی باب نفوذ دشمن را از طریق واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری ببند و زمینه اشتغال زایی و ریشه کن کردن بیکاری را فراهم سازد./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات