۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۲۹۹۷۹
با تقریظ آیت الله شفیعی صورت گرفت؛

مجموعه شعر آئینی «امتداد سرخ» با موضوع اربعین حسینی به چاپ رسید

مجموعه شعر آئینی« امتداد سرخ» با موضوع اربعین حسینی و با تقریظ آیت الله شفیعی به چاپ رسید.
امتداد سرخ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مجموعه شعر آئینی«امتداد سرخ» با موضوع اربعین حسینی و با تقریظ آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به چاپ رسید.

بر اساس این گزارش، آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ فراخوان سوگواره «امتداد سرخ» با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی منتشر و جمع‌آوری شعرها را دبیرخانه سوگواره انجام راد.

داوری آثار را نیز عبدالرحیم سعیدی‌راد و مرتضی حیدری آل‌کثیر بر عهده داشتند و آثار برگزیده در سه بخش «برتر»، «قابل تقدیر» و «منتخب» معرفی شد و اکنون در قالب یک کتاب شامل ۵۱ عنوان شعر از شعرهای برگزیده به چاپ رسیده است.

 برگزیدگان بخش برتر؛ مهدی جهاندار و محمدحسین ملکیان از اصفهان و محمد زارعی از دلیجان، و برگزیدگان بخش قابل تقدیر؛ میلاد حبیبی از اصفهان، رضا نیکوکار از رشت و مسعود یوسف‌پور از مشهد مقدس بودند.

گفتنی است، مجموعه شعر آیینی «امتداد سرخ» را اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان با همکاری نشر الیما به چاپ رسانده است.

بخشی از تقریظ حضرت آیت الله شفیعی بر این مجموعه:

«من سرایش این اشعار و رباعیات نغز و دلربا را به صاحبان این طبع های زیبا و ذوق های سرشار از عشق و اخلاص تبریک و تهنیت می گویم و نیز به عزیزانی که دست اندرکار تنظیم و تدوین این مجموعه شده اند و نشر و پخش آن را به دگران هدیه کرده اند؛ خداوند یارشان باد!»/۹۴۵۳/ ن ۶۰۳/ش

 

ارسال نظرات