۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۲۹۸۷۶
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

دشمن پروژه دین زدایی و عفت زدایی را در جامعه کلید زده است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن پروژه دین زدایی و عفت زدایی را در جامعه کلید زده است و برخی نیز با عمل و رفتار خود ناهنجاری ها و بداخلاقی ها را در جامعه ترویج می دهند.
نوفرستی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند اظهار داشت: شهدا رسالت خود را در طول دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت انجام دادند و انجام می دهند.

وی با بیان اینکه همه لیاقت شهادت ندارند و تنها تقوا و ایمان نجات دهنده نیست بلکه باید در معیت و همراه صادقین که همان ائمه(ع) هستند باشیم، گفت: انقلابی و مومن بودن جز با همراهی ولایت و امامت امکان ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به شهادت شهید حججی، افزود: باید به آن باور قلبی و ایمان به ولایت و امامت برسیم که مشتاق لقای خدا باشیم تا حجت خدا شویم.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: شهید حججی با شهادت خود نشان داد که در این وضعیت و فضای اجتماعی هم انسان های برجسته ای هستند که مشتاق لقای خدا هستند و از تمام تعلقات دنیا می گذرند.

وی ادامه داد: دشمن پروژه دین زدایی و عفت زدایی را در جامعه کلید زده است و برخی نیز با عمل و رفتار خود ناهنجاری ها و بداخلاقی ها را در جامعه ترویج می دهند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید همه در کشور دغدغه داشته باشند و خود را به اطلاعات و تجهیزات مجهز کنند زیرا انسان بدون دغدغه نمی تواند پیشرفت کند.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: در مرحله نخست انقلاب اسلامی بر نظام پادشاهی 2 هزار و 500 ساله پیروز شدیم و در مرحله دوم انقلاب نیز نظام اسلامی و انقلاب تثبیت شد اما در مرحله سوم که تشکیل دولت اسلامی است همچنان مانده ایم و این بسیار اراده قوی و زمان می طلبد تا تمام مجموعه ای اسلامی بیاندیشند و عمل کنند./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات