۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۵۲۹۸۲۹
مدیر حوزه های علمیه مطرح کرد؛

خاکسپاری شهدای گمنام در مدارس علمیه جلوه‌‌ای از حوزه انقلابی

آیت الله اعرافی با بیان این که حوزه انقلابی ابعاد مختلفی دارد، گفت: تشییع و خاک سپاری شهدای گمنام در مدارس علمیه می‌تواند جلوه‌های از حوزه انقلابی باشد.
کلنگ زنی یادمان شهداء در مدرسه معصومیه قم توسط آیت الله اعرافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی در مراسم کلنگ زنی نخستین یادمان شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم با بیان این که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پیشگام تحولی عظیم در جهان هستند، اظهار کرد: ما در دفاع مقدس شاهد این بودیم که رزمندگان اسلام در نهایت مظلومیت و با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی با بیان این که یکی از ویژگی های هشت سال دفاع مقدس نابرابری جنگ بود، بیان کرد: ما هرچه در ارتباط با عاشورا میخواندیم برگرفته از کتاب ها بود ولی در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از جلوه های عاشورا را میتوانستیم مشاهده کنیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس یک الگوی تمام عیار برای همه جهانیان است، بیان کرد: ما امروز بعد از گذشت چند دهه مشاهده می کنیم که جنبه هایی از این الگوی تمام عیار در جبهه مقاومت در برابر دشمنان و تکفیری های ایستادگی کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هر شهید گمنام را یک الگوی تمام عیار برای آزادیخواهان و ظلم ستیزان عنوان کرد و افزود: حوزه انقلابی ابعاد مختلفی دارد که تشییع و خاک سپاری این عزیزان در مدارس علمیه میتواند یکی از جلوههای حوزه انقلابی باشد.

گفتنی است سه شهید گمنام در روز پنجشنبه بیستم مهرماه در قم تشییع و در یادمان شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه به خاک سپرده خواهند شد./858/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات