۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۲۹۸۲۱
وزیر کشور:

بدعهدی آمریکا و نقض برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست

وزیر کشور گفت: بدعهدی آمریکا و نقض برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و همان که رهبر معظم انقلاب فرمودند به اثبات رسید.
وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور عصر امروز در آیین معارفه استاندار کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، ابراز داشت: بدعهدان تاریخ و در رأس آنها آمریکا که در برابر دنیا برجام را امضا کرد و در نهاد بین المللی معتبر تعهد داد امروز با وقاحت برجام را نقض می کند.

وزیر کشور تصریح کرد: بدعهدی آمریکا و نقض برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست و همان که رهبر معظم انقلاب فرمودند به اثبات رسید.

وی در ادامه افزود: رفتار آمریکا برای ما مهم بود زیرا حجت را بر مردم خود و دنیا تمام کردیم که آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست.

رحمانی فضلی بیان داشت: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخاب عزم دولت را درباره تحقق اقتصاد مقاومتی جزم کرد و با جدیت و تلاش فراوان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی داریم.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت ایجاد و حدت و همدلی هر چه بیشتر مسؤولان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور اندیشیده شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه نباید زمان را از دست داد گفت: اختلاف میان احزاب باید کنار گذاشته شده و بر اساس اعتدال حرکت کرد تا بتوانیم زمینه های پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم کنیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: استان کرمانشاه از پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری برخوردار است بنابراین سرمایه داران و تولیدکنندگان با سرمایه گذاری در این استان می توانند به نتایج مثبتی دست یابند.

وی در پایان با تشکر از استاندار سابق استان کرمانشاه، مطرح کرد: استاندار جدید کرمانشاه از توانایی بالایی در راستای پیشرفت این استان برخودار داست امید است وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان سبب تحقق این مهم شود./8571/۲۰۲/ح

 

ارسال نظرات