۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۹۷۲۵
معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز خبر داد؛

حضور گروهی طلاب مدرسه الغدیر در پیاده روی اربعین حسینی

معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز با اشاره به برگزاری پیاده روی اربعین حسینی گفت: اردوی اربعین حسینی را با حضور همه طلاب برگزار خواهیم کرد.
اربعین حسینی

حجت الاسلام مصطفی حیادر، معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های ابلاغی از سوی معاونت تهذیب استان ابراز داشت: برگزاری اردو برای طلاب مجرد و متأهل به صورت مجزا نخستین گام ما برای سال تحصیلی جدید بود ضمن اینکه بهسازی زمین مختص ورزش و تهیه وسایل ورزشی از دیگر فعالیت های صورت گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز با بیان اینکه بخش واحد شهدا همچون گذشته به فعالیت های فرهنگی ادامه می دهد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، پخش فیلم درباره شهیدان و تهیه بروشورهای شهدا از جمله فعالیت های واحد شهدای مدرسه الغدیر است.

این مقام مسؤول به نصب تلویزیون در نمازخانه مدرسه اشاره و اظهار داشت: در این باره پخش تصویری فعالیت های مدرسه و خلاصه سخنرانی های رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد تا طلاب بیشتر با بیانات ولایت آشنا شوند.

حجت الاسلام حیادر گفت: برگزاری کلاس های ثابت اخلاق و دوره طرح ولایت از جمله فعالیت های صورت گرفته معاونت تهذیب است؛ البته درباره اربعین حسینی، اردوی اربعین را با حضور همه طلاب برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نام نویسی طلاب هم اکنون در حال اجرا است، اظهار داشت: امسال سومین سالی است که تلاش داریم به صورت گروهی در مراسم اربعین شرکت کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه الغدیر اهواز ادامه داد: حجت الاسلام صافی از سخنرانان بین المللی از 11 تا 20 محرم ساعت 20:30 در جوار حوزه به سخنرانی می پردازد که این مجلس از سوی شبکه الانوار، الاهواز و شبکه استانی پوشش داده می شود./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات