۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۲۹۶۳۷
مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۷۰ متقاضی تحصیل در مدرسه مجازی فقه جعفری

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان گفت: در سال تحصیلی ۹۷ ـ ۹۶ بیش از ۷۰ متقاضی برای این مدرسه مجازی نام نویسی کرده اند.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نام نویسی بیش از 70 متقاضی متقاضی تحصیل در مدرسه مجازی برای سال 97 ـ 96 اظهار داشت: نام نویسی با توجه به کثرت علاقه مندان تمدید شده است.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان از مراحل پایانی چاپ سومین نشریه علمی تخصصی فقه جعفری خبر داد و گفت: تا دو ماه آینده سومین نشریه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد که در این باره مدیریت، معاونت پژوهش، اساتید و طلاب مدرسه فقه جعفری همکاری وافری داشتند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دومین نشریه علمی تخصصی فقه جعفری دو ماه پیش در اختیار علاقه مندان قرار گرفت، افزود: مقاله های ارائه شده در نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری از سوی طلاب مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری در زمینه موضوعات مطرح شده در درس خارج آیت الله موسوی جزایری تهیه شده اند.

حجت الاسلام افضلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مقالات علمی برتر طلاب مدرسه مجازی در سومین نشریه چاپ شده اند، اظهار داشت: نشریه علمی ـ تخصصی فقه جعفری در جشنواره سال گذشته سراسری مجلات علمی واحدهای آموزشی حوزه های علمیه کشور، رتبه سوم را کسب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برگزاری دوره دانش افزایی در اندیمشک اظهار داشت: این دوره برای اساتید مدارس امام جعفرصادق(ع) اندیمشک و بقیه الله شمال خوزستان به میزبانی مدرسه امام صادق(ع) و با حضور اسلامپور کریمی از 12 تا 14 مهرماه برگزار می شود که در ادامه پس از گذرانده شدن 24 ساعت کارگاه اصول و روش تحقیق و موفقیت در آزمون نهایی، مدرک اصول و روش تحقیق اعطا می شود./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات