۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۲۹۶۲۲
آیت الله عالمی:

موضع ملت ایران در مسأله برجام محکم تر از دولتمردان است

نماینده خبرگان با بیان این که موضع مردم و ملت ایران نسبت به مسأله برجام محکم تر از دولتمردان است، گفت: دولت باید در موضع گیری های خود این خواسته مردم را مدنظر قرار دهد تا مردم در صحنه حمایت باشند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب درباره عکس العمل ایران نسبت به خطاهای نظام سلطه در برجام گفت:  بستگی دارد که دشمن چگونه بخواهد درباره برجام برخورد کند.

وی افزود: مسؤولان و ملت ایران متناسب با برخوردی که طرف های مقابل با برجام انجام می دهند عکس العمل داشته باشد، شیطنت آمریکا این است که می خواهد از برجام خارج شود اما هزینه های آن را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند که این موضوع نیازمند هوشیاری مسؤولان است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که رفتار نظام سلطه باید در موضع گیری مسؤولان مورد توجه باشد، اظهار داشت: پاسخ دشمن باید حتما و بدون تردید داده شود تا تلقی دشمن این نباشد که ایران عقب نشینی می کند.

وی ادامه داد: اگر دشمن احساس کند که ایران عقب نشینی می کند قدم های بیشتری به جلو بر می دارد، از طرفی نباید بهانه به دست دشمنان بدهیم که ایران را بر اساس تبلیغات بر هم زننده برجام معرفی کنند و هزینه های آن را به ایران تحمیل کنند.

آیت الله عالمی با بیان این که مسؤولان باید اتکای به مردم را به همه به ویژه دشمنان نشان دهند، ابراز داشت: اتکای به مردم این است که موضع گیری های مسؤولان به شکلی باشد که مردم آن ها را صحیح می دانند و می پسندند، اگر موضع گیری ها این چنین نباشد مردم در صحنه حضور پیدا نمی کنند تا حمایت لازم و کافی را انجام دهند.

وی عنوان کرد: موضع مردم و ملت ایران نسبت به مسأله برجام محکم تر از دولتمردان است، علی القاعده دولت نیز باید در موضع گیری های خود این خواسته مردم را مدنظر قرار دهد تا مردم در صحنه حمایت باشند و اجازه ندهند که دشمن زورگویی داشته باشد./1323/۳۰۲/ص

ارسال نظرات