۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۲۹۴۹۷
در سوگ شهادت امام سجاد؛

نیروهای مسلح قم به اقامه عزا پرداختند

نیروهای مسلح استان قم به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) با برپایی دسته عزاداری، به سوگواری پرداختند.
عزاداری نیروهای مسلح قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام سجاد(ع) با حضور نیروهای مسلح قم برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی از مسجد اعظم قم آغاز و بعد از آن نیروهای مسلح متشکل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج در قالب دسته عزاداری از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا دفتر مقام معظم رهبری به عزاداری پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به مجاهدت نیروهای مسلح در سالهای پس از انقلاب عنوان کرد: آنچه نیروهای مسلح ایران اسلامی را از دیگر نیروهای نظامی جهان متمایز کرده است، سربازی ولایت و خدمت در مکتب اهل بیت(ع) است.

وی افزود: این نیروهای مخلص و جان بر کف در سالهای بعد از انقلاب و در برهه های مختلف و در شرایط سختی مانند آغاز انقلاب که در خوزستان، گنبد، کردستان و جاهای دیگر مشکلات فراوانی وجود داشت، خوش درخشیدند و در 8 سال دفاع مقدس نیز حماسه ای بزرگ را رقم زدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: ما در زمان دفاع مقدس حتی فشنگ و سیم خاردار را از دیگر کشورها خریداری می کردیم اما امروز به برکت نفس قدسی امام راحل و تدابیر رهبر انقلاب و مجاهدت نیروهای مسلح و رزمندگان انقلابی، پیشرفت های تسلیحاتی و موشکی ما بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: این پیشرفت ها سبب خرسندی رهبر انقلاب شده است و ایشان فرمودند اگر کوچکترین اشتباهی از سوی دشمن صورت گیرد،  حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم که این موضوع نشان دهنده قدرت نظامی ایران است.

حجت الاسلام ولی زاده تأکید کرد: البته قدرت اصلی نیروهای ما در سلاح جنگی خلاصه نمی شود بلکه رمز موفقیت و فتح ما، سلاح ایمان، تقوا، معرفت، دین، دیانت و ولایت است و این چیزی است که دشمن از آن بی بهره است.

وی ابراز کرد: امروز شیفتگی و دلدادگی رزمندگان ما به ولایت و مکتب اهل بیت(ع) سبب شده است تا زمین و آسمان مسخر رزمندگان اسلام شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در پایان خاطرنشان کرد: برپایی مراسم عزاداری امام حسین(ع) یک رژه معنوی و نشان دهنده قدرت معنوی نیروهای مسلح کشور ماست و یکی از برگ های زرینی است که در دفتر خدمت نیروهای مسلح ما نقش می بندد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات