۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۲۸۸۸۰
مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب خبر داد؛

تشکیل و راه اندازی پنج کانون در راستای اعتلای سطح علمی و اخلاقی طلاب

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب گفت: به همت حوزه علمیه این شهرستان پنج کانون قرآنی، ورزشی، تبلیغاتی، علمی و اردویی و طب اسلامی در این حوزه تشکیل و راه اندازی شد.
حجت الاسلام مختار سلیمانی

حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) ابراز داشت: امام حسین (ع) با قیام عاشورایی خویش به اسلام جانی دوباره بخشید.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب از تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی و تبلیغاتی خبر داد و تصریح کرد: به همت حوزه علمیه این شهرستان پنج کانون قرآنی، ورزشی، تبلیغاتی، علمی و اردویی و طب اسلامی در این حوزه تشکیل و راه اندازی شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این پنج کانون در راستای اعتلای سطح علمی و اخلاقی طلاب و تلاش همه جانبه آنها در زمینه های مختلف راه اندازی شده است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: هریک از کانونها با عضویت هشت طلبه و روحانی کار خود را شروع کرده و با راهنمایی مدیر حوزه علمیه تصمیمات لازم در زمینه های تبلیغی اتخاذ می شود

این مسوول با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه فضای مجازی عنوان داشت: طلاب حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب با لبیک به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت در عرصه مجازی به شبهات دینی مردم در فضای مجازی پاسخگو بوده و اسلام ناب محمدی را معرفی می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در ایام ماه محرم بیان داشت: برگزاری جلسات عزاداری، سخنرانی، برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این حوزه در ماه محرم بود که با حضور طلاب و روحانیان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری یادواره شهدای روحانی مدافع حرم خبر داد و عنوان داشت: یادآوره شهدای روحانی مدافع حرم در راستای معرفی هرچه بیشتر شهدا و شهامت مدافعان حرم به نسل جوان و نوجوان به همت حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: یادآوره شهدای روحانی با حضور طلاب و روحانیان شیعه و اهل سنت در جهت تعمیق وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان برگزار شد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان تاکید کرد: علمای شیعه و اهل سنت باید نسبت به اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان تاکید بیشتری داشته باشند تا اسلام همواره در برابر دشمنانش عزتمند و سرافراز باشد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات