۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۲۸۸۷۹
آیت الله محمدی عراقی در گفت و گو با رسا:

شهید حججی ثمره مجالس امام حسین است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیرگذاری و نقش شهدای مدافع حرم، گفت: شهید حججی ثمره مجالس امام حسین (ع) است.
آیت الله عراقی

آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) ابراز داشت: شرکت در مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) انسان ساز است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: این حجت ها و شهید حججی ها ثمره مجالس امام حسین (ع) هستند.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: یکی از برکات عاشورا و نهضت حسینی انقلاب اسلامی است، شهدا با تکیه بر نهضت حسینی و قیام عاشورایی انقلابی بی نظیر را به رهبری امام خمینی (ره) شکل دادند.

وی در ادامه افزود: تعظیم شعائر دینی و نشر آموزه های دینی انقلاب و اسلام را در برابر تهاجمات فرهنگی و دشمنان ایمن و مصون می دارد.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی قیام عاشورا و حرکت بی نظیر امام حسین (ع) را تداوم بخشید و این مهم را به جهانیان معرفی ساخت.

وی با اشاره شهادت شهید محسن حججی و تاثیرگذاری او در جهان عنوان داشت: شهید حججی بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) بود، هرکس که در این مکتب بزرگ شود و انس بگیرد قطعا نزد خداوند متعال به جایگاهی والا دست خواهد یافت.

آیت الله محمدی عراقی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: شهدا از عمق جان به نظام و اسلام ایمان داشتند و با وحدتی مثال زدنی پشت به پشت یکدیگر سبب سربلندی و سرافرازی انقلاب شدند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: امروز دشمنان با توجه به پیشرفت نظامی و دارا بودن تجهیزات جنگی و نظامی قادر به ایستادگی در برابر انقلاب اسلامی نیستند و درصدد هستند به واسطه تفرقه انگیزی بر نظام تسلط یابند، امید است همچون دوران دفاع مقدس چه در ایران اسلامی و چه در اقصی نقاط جهان وحدت و همبستگی مسلمانان مشتی محکم بر دهان دشمنان باشد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات