۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۲۸۷۳۳

بیانیه حوزه علمیه اردبیل به مناسبت تشییع پیکر شهید حججی

حوزه علمیه اردبیل به مناسبت بازگشت و تشییع پیکر شهید محسن حججی بیانیه ای صادر کرد.
طرح شهید حججی

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه های علمیه اردبیل، مدیریت استانی حوزه علمیه اردبیل طی بیانیه ای با تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار محسن حججی، شهادت این پاسدار حریم ولایت را تداوم خون سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) دانست.

در این بیاینه آمده است؛ رجعت سرخ شهید والامقام، شهید پاسدار محسن حججی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مقارنت این ایام با هفته دفاع مقدس، یادآور تداوم خط سرخ شهادت و درخشندگی و بالندگی نهضت پایداری و مقاومت اسلامی است.

همان نهضتی که به برکت و حرمت آن، رزمندگان غیور و سرافراز ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس ایثارگرانه و عاشقانه در برابر دشمنان شرق و غرب عالم ایستاده اند و با نثار جانشان از حریم ولایت و از این آب و خاک مقدس دفاع کردند و امروز فرزندان پاک و غیرتمند این سرزمین با تاسی از روحیه جهادی و ولایی رزمندگان سالهای حماسه و ایثار برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شور و شعور حسینی دیگری به پا کرده اند و این بیانگر این است که تا شهید حججی ها هستند نهضت حسینی ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه، بیان شده است؛ حوزه علمیه استان اردبیل با تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار محسن حججی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای، خانواده محترم این شهید والامقام و مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی اعلام می دارد، شهید حججی با شهامت تمام امتحان اسارت را به خوبی پس داد.

اسارتی که سخت تر از شهادت است و بار دیگر به دنیا آموخت که ما هرگز در مقابل یزیدیان زمان سر تسلیم فرود نخواهیم آورد و تاکید می نماید؛ حوزه های علمیه خود را موظف به رشد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی می داند.

در انتهای بیانیه حوزه علمیه به مناسبت شهادت و تشییع پیکر شهید بزرگوار اسلام، شهید حججی، بیان شده است؛ امید است به برکت خون این شهید بزرگوار، شهدای مدافع حرم و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بتوانیم رهرو شایسته ای برای مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم./937/د103/ب1

ارسال نظرات